Vyhlásené obstarávanie

Technické vybavenie zberného dvora obce Sebechleby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Sebechleby
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
173 740,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru - techniky pre Zberný dvor v obci Sebechleby. Zákazka je rozdelená na 2 časti: časť 1. Traktor s čelným nakladačom a s príslušenstvom, časť 2 Kontajnery. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch zverejnených v profile verejného obstarávateľa k zákazke. Predmetom zákazky v rámci časti 1 je dodanie zariadení / strojov a to nasledovne: 1 ks Traktor, 1 ks Nakladač čelný, 1 ks Nosič kontajnerov, 1 ks Drvič drevného odpadu Bližšia špecifikácia predmetu zákazky na časť 1 sa nachádza v súťažných podkladoch zverejnených v profile verejného obstarávateľa k zákazkePredmetom zákazky v rámci časti 2 je dodanie: 1 ks Kontajner 10m3, 6 ks Veľkokapacitný vaňový kontajner s vekom, 1 ks Kancelársky kontajner. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky na časť 2 sa nachádza v súťažných podkladoch zverejnených v profile verejného obstarávateľa k zákazke

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky na žiadnu z častí zákazky. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ÚVO EVO ver.18, ktorý je dostupný na adrese: https://uvo.gov.sk/. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. 3. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom IS ÚVO - EVO ver.18 je potrebné: ak hospodársky subjekt, ktorý predkladá žiadosť o účasť, komunikáciu a ponuku (uchádzač) nemá konto v IS ÚVO je potrebné si vytvoriť účet (zaregistrovať sa) link: https://www.uvo.gov.sk. Po prihlásení sa - cez Privátna zóna je možné vytvoriť registráciu. 4. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO. 5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ak bude naplnená niektorá z podmienok uvedených v § 11 ods. 1 ZVO. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je (i) zeleným verejným obstarávaním, (ii) obstarávanie inovácií ani (iii) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.