Zabezpečenie fyzickej bezpečnosti objektov DÚ a ÚVHS a osôb, ktoré tu pracujú, resp. sa zdržiavajú. Bezpečnostné služby budú poskytovať zamestnanci strážnej služby v denných a nočných zmenách.. Bezpečnostné služby budú poskytovať zamestnanci strážnej služby v denných a nočných zmenách, ktoré budú zložené z dvoch bezpečnostných pracovníkov vykonávajúcich ochranu celého objektu 24 hodín denne sedem dní v týždni, jedného bezpečnostného pracovníka v rozsahu 12 hodín denne počas pracovných dní, ktorý navyše zabezpečuje aj režimové opatrenia v garáži (len na DÚ Bratislava), jedného bezpečnostného pracovníka počas pracovných dní, ktorý bude zároveň vykonávať služby informátora a spojovateľa vo verejne prístupných priestoroch, a tiež jedného bezpečnostného pracovníka počas pracovných dní, ktorý bude zároveň vykonávať služby spojovateľa (len na DÚ Bratislava). Časový harmonogram výkonu práce bezpečnostných zamestnancov, ktorý budú vykonávať služby informátora a spojovateľa. Pondelok: od 8:00 do 16:00 - 8 hodín Utorok: od 8:00 do 16:00 - 8 hodín Streda: od 8:00 do 17:00 - 9 hodín Štvrtok: od 8:00 do 16:00 - 8 hodín Piatok: od 8:00 do 14:00 - 6 hodín Činnosti bezpečnostných zamestnancov budú najmä Výkon strážnej služby na určenom stanovisku v objekte a pravidelné obchôdzky stráženého priestoru v a pri objekte podľa časového harmonogramu zamerané na ochranu objektu a preventívnu požiarnu ochranu. Monitorovanie okolia stráženého objektu. Obsluha elektrického zabezpečovacieho systému (ďalej len EZS), kamerového systému (ďalej len PTV), elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len EPS) a hlasovej signalizácie požiaru (ďalej len HSP), ak sa v objekte nachádza. Výkon činností ohlasovne požiarov a miesta poskytnutia prvej pomoci. Vedenie predpísanej dokumentácie v súlade s interným riadiacim aktom objednávateľa (ďalej len IRA) a platnými právnymi predpismi na úseku ochrany objektov, požiarnej ochrany a vyhradených technických zariadení. Kontrola a evidencia vjazdov a výjazdov vozidiel do a z garáže, vstupu a výstupu osôb, zamedzenie vstupu nepovolaných osôb do priestorov stráženého objektu. Usmerňovanie pohybu osôb, vozidiel a materiálu podľa potrieb a požiadaviek organizačných útvarov v objekte. ...
Predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY, ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma). Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Bezpečnostné služby v objektoch daňového úradu (ďalej len DÚ) Bratislava, Ševčenkova 32, 850 00 Bratislava a Úradu pre vybrané hospodárske subjekty (ďalej len ÚVHS) Bratislava, Radlinského 37, 817 73 Bratislava. Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.