Vyhlásené obstarávanie

Dodávka a montáž technologického vybavenia kuchyne a výdajne stravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
142 321,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39310000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka a montáž technologického vybavenia kuchyne a výdajne stravy a jeho uvedenia do prevádzky.. Predmetom zákazky je dodávka a montáž technologického vybavenia kuchyne a výdajne stravy a jeho uvedenia do prevádzky podľa špecifikácie diela uvedenej v Prílohe č. 1 k zmluve a v súlade s projektovou dokumentáciou, vypracovanou obchodnou spoločnosťou Rahar, s.r.o. Michalovce v 12/2018 pre objekt PS-01 Technologické zariadenie kuchyne. Ostatné požiadavky a podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo v Prílohe č. 2 tejto výzvy. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO výhradne elektronicky, prostredníctvom elektronického nástroja - komunikačného rozhrania informačného systému eZakazky. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS eZakazky a to v súlade s funkcionalitou systému. Podmienkou pre komunikáciu a predkladanie ponúk je zaregistrovanie sa záujemcu/hospodárskeho subjektu v IS eZakazky. Pravidla na zaregistrovanie sa subjektu do systému eZákazky sú verejne prístupné. Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe v lehote na predkladanie ponúk a podľa požiadaviek uvedených v tejto výzve. Ponuka bude vložená do elektronického nástroja IS eZakazky, V prípade, že uchádzač predloží ponuku listinne alebo emailom, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať.