Vyhlásené obstarávanie

Podpora vysporiadania majetkovoprávnych vzťahov k pozemkom v lokalitách s prítomnosťou MRK postupom JPÚ v meste Medzev


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Medzev
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
108 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71351810-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
13. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia projektu jednoduchých pozemkových úprav. Jednoduché pozemkové úpravy budú vykonávané na usporiadanie vlastníckych a užívacích pomerov k pozemkom pod osídlením Kováčska ulica, v k.ú Medzev, okres: Košice -okolie. Podrobný popis realizácie predmetu zákazky tvorí samostatnú prílohu č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.. Predmetom zákazky je realizácia projektu jednoduchých pozemkových úprav. Jednoduché pozemkové úpravy budú vykonávané na usporiadanie vlastníckych a užívacích pomerov k pozemkom pod osídlením Kováčska ulica, v k.ú Medzev, okres: Košice -okolie. Podrobný popis realizácie predmetu zákazky tvorí samostatnú prílohu č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/439799. 3. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 v programovej aplikácii umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek http://www.uvo.gov.sk (ďalej len IS EVO). Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO, je vytvorenie a aktivácia používateľského účtu na portáli https://www.uvo.gov.sk a vytvorenie a validácia hospodárskeho subjektu. V tejto súvislosti upozorňujeme na postup zverejnený na portáli EVO (www.uvo.gov.sk) v sekcii Viac o modernizovanom IS EVO a v príručke Prvé povinné kroky pred odoslaním ponuky alebo žiadosti o účasť. 4. Komunikácia vrátane doručovania ponuky pre účely tohto verejného obstarávania (ďalej len VO) sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 5. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. 6. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky. 7. Elektronická aukcia sa nepoužije. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa predchádzajúcej vety uvedie v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prechádzajúcej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky, v ktorej sa tento doklad nachádza. Uchádzač však pri využití tohto inštitútu musí preukázateľne spĺňať zadané podmienky účasti už v čase predkladania ponuky. 9. Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť v nasledujúci deň po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k ukončeniu kontroly doručením správy zo štandardnej ex-post kontroly objednávateľovi zo strany relevantného poskytovateľa NFP, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, alebo v rámci ktorej prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa metodického pokynu, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO a súčasne b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy V prípade nesplnenia vyššie uvedenej odkladacej podmienky si objednávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.