Vyhlásené obstarávanie

Inovujeme v LIPPEKU - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
173 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45213112-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
29. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EUROFORMES,a.s., Vysokoškolákov 41, Žilina, Zasadačka EUROFORMES, a.s.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Rekonštrukcia vozoviek areálov spoločnosti, rekonštrukcia osvetlenia, stavebné úpravy prevádzok a predajní. 1.Stavebné úpravy strechy haly výroby v Liptovskom Mikuláši 2.Rekonštrukcia vozovky areálu závodu pekárne a cukrárne Včela - Lippek Liptovský Mikuláš 3.Stavebné úpravy v polyfunkčnom bytovom dome s.č. 5350 (zriadenie predajňa potravín Baničné) 4.Rekonštrukcia osvetlenia pekáreň LIKAVKA 5.Stavebné úpravy predajne Dúbrava výmena okien a úprava čelnej fasády objektu

Doplňujúce informácie

1)Súťažné podklady a vysvetlenia prípadne opravy súťažných podkladov budú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na kontaktnom mieste uvedenom v bode I.1. Výkresovú a technickú dokumentáciu projektu obdržia záujemcovia na CD nosiči po zaplatení poplatku 10,- € Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám (okrem projektovej dokumentácie) elektronickými prostriedkami na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na kontaktnom mieste uvedenom v bode I.1. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk . 2)Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Pri čo najskoršom/najrýchlejšom poskytnutí informácií spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť ich obsah alebo podaných elektronickými prostriedkami bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona, doručia sa tieto informácie aj v písomnej forme najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa odoslania tejto informácie. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah alebo podanej elektronickými prostriedkami bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona a informácie vyhotovenej v písomnej forme, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je písomná forma. 3)Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku v súlade s § 19 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z.. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 4) Záujemca musí podať žiadosť o vysvetlenie oznámenia a súťažných podkladov tak, aby bolo možné poskytnúť vysvetlenie v lehote určenej zákonom o verejnom obstarávaní. 5) Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 6). Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 6.1) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 7.Uchádzač sa v zmysle zmluvných podmienok zaväzuje - vytvoriť jedno pracovné miesto a udržať ho počas celej realizácie zákazky - ak bude zákazka realizovaná v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, zhotoviteľ sa zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 -2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 8. Úspešný uchádzač predloží ku dňu podpísania zmluvy doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktoré bude platné počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.