Vyhlásené obstarávanie

Licencie – API Gateway a konfigurácia do prostredia NASES


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
339 833,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48732000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
5. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
30. November 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť osoby oprávnené za uchádzača, ktorý predložili ponuky. Ak je osoba splnomocnená na daný úkon preukáže sa plnou mocou na zastupovanie za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 7

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie licencií API Gateway/integračnej platformy pre projekt: Zvyšovanie úžitkovej hodnoty digitálnych služieb pre občanov, podnikateľov a inštitúcie verejnej správy (ďalej len MÚPVS- Modernizácia ústredného portálu verejnej správy) s kódom ITMS 311071R857 financovaný z OPII/EŠIF, Špecifický cieľ 7.3, 7.4, 7.7. API Gateway je modul systému, ktorý bude zabezpečovať všetku komunikáciu v oblasti elektronických služieb. Potreba zakúpenia licencií API Gateway vyplynula z dokumentu MUPVS_16_01_Analýza kompletného IS_v1.0 a podrobnej špecifikácie HW a SW požiadaviek schválenej v rámci etapy Analýza a dizajn Riadiacim výborom vyššie uvedeného projektu dňa 10.11.2021. Zakúpenie licencií vychádza aj z celkovej architektúry budovaného riešenia a systému, ktorý je súčasťou kritickej infraštruktúry štátu, v rámci ktorej je nutné vybudovať efektívnu, fungujúcu, bezpečnú a odskúšanú integračnú platformu a vrstvu, ktorá prinesie poskytovanie služieb na vysokej úrovni v rámci dnešnej doby a rastúceho technologické pokroku. Integračná platforma taktiež zabezpečí technické rozhranie pre napojenie externých informačných systémov na novo budované komponenty MÚPVS. Takáto fungujúca integračná platforma je potrebná aby informačný systém resp. budované nové moduly MÚPVS mohli plnohodnotne fungovať. Súčasne je predmetné zakúpenie API GW licencií v súlade s princípom Národnej koncepcie informatizácie verejnej správy API First všetky služby musia byť dostupné cez aplikačné rozhranie, ktoré umožní autorizovaným poskytovateľom služieb integrovať riešenia na základe jasných a transparentných pravidiel. Požadovaná lehota dodania licencií vrátane inštalácie je 15 pracovných dní od podpisu Zmluvy. Následne je požadovaná postimplementačná podpora dodávateľa v rozsahu 120 človekodní pre dodatočné analytické architektonické aktivity vyplývajúce z ďalších požiadaviek/projektov verejného obstarávateľa, ktorá bude finančne zabezpečená z vlastných zdrojov verej. obstarávateľa na základe Výkazu skutočne vykonaných prác (človekodní). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 týchto súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je zabezpečenie licencií API Gateway/integračnej platformy pre projekt: Zvyšovanie úžitkovej hodnoty digitálnych služieb pre občanov, podnikateľov a inštitúcie verejnej správy (ďalej len MÚPVS) s kódom ITMS 311071R857 financovaný z OPII/EŠIF, Špecifický cieľ 7.3, 7.4, 7.7. API Gateway je modul systému, ktorý bude zabezpečovať všetku komunikáciu v oblasti elektronických služieb. Potreba zakúpenia licencií API Gateway vyplynula z dokumentu MUPVS_16_01_Analýza kompletného IS_v1.0 a podrobnej špecifikácie HW a SW požiadaviek schválenej v rámci etapy Analýza a dizajn Riadiacim výborom vyššie uvedeného projektu dňa 10.11.2021. Zakúpenie licencií vychádza aj z celkovej architektúry budovaného riešenia a systému, ktorý je súčasťou kritickej infraštruktúry štátu, v rámci ktorej je nutné vybudovať efektívnu, fungujúcu, bezpečnú a odskúšanú integračnú platformu a vrstvu, ktorá prinesie poskytovanie služieb na vysokej úrovni v rámci dnešnej doby a rastúceho technologické pokroku. Integračná platforma taktiež zabezpečí technické rozhranie pre napojenie externých informačných systémov na novo budované komponenty MÚPVS. Takáto fungujúca integračná platforma je potrebná aby informačný systém resp. budované nové moduly MÚPVS mohli plnohodnotne fungovať. Súčasne je predmetné zakúpenie API GW licencií v súlade s princípom Národnej koncepcie informatizácie verejnej správy API First všetky služby musia byť dostupné cez aplikačné rozhranie, ktoré umožní autorizovaným poskytovateľom služieb integrovať riešenia na základe jasných a transparentných pravidiel. Požadovaná lehota dodania licencií vrátane inštalácie je 15 pracovných dní od podpisu Zmluvy. Následne je požadovaná postimplementačná podpora dodávateľa v rozsahu 120 človekodní pre dodatočné analytické architektonické aktivity vyplývajúce z ďalších požiadaviek/projektov verejného obstarávateľa, ktorá bude finančne zabezpečená z vlastných zdrojov verej. obstarávateľa na základe Výkazu skutočne vykonaných prác (človekodní). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 týchto súťažných podkladov. V zmysle špecifikácií HW a SW požiadaviek dokumentu MUPVS_16_01_Analýza kompletného IS_v1.0 v rámci projektu sú požadované 4 ks licencií na pred-produkčné prostredie a 4 ks licencií na produkčné prostredie MÚPVS vrátane jednoročnej údržby a podpory vrátane ich inštalácie do prostredia NASES, ktorú vykoná pracovník certifikovaný výrobcom tohto softvéru. Inštalácia produktu musí obsahovať najmä: 1.Inštaláciu a základnú konfiguráciu produktu v produkčnom a neprodukčnom prostredí 2.Nastavenie produktu v režime vysokej dostupnosti 3.Integráciu produktu s modulmi UPVS IAM a MV SR IAM v súlade s integračnými manuálmi NASES a MV SR 4.Konfiguráciu OpenID connect-u 5.Konfiguráciu služieb pre registráciu mobilných aplikácii 6.Nastavenie bezpečnostných mechanizmov pre detekciu známych útokov 7.Nastavenie mechanizmov pre obmedzenie priepustnosti na základe požiadaviek zákazníka 8.Nastavenie validačných schém pre poskytované rozhrania 9.Inštalačnú, konfiguračnú a prevádzkovú dokumentácia 10.Základné zaškolenie pracovníkov IT prevádzky NASES Z dôvodu odstránenia vendor locku (ako kombinácia produkt a vendor produktu a unikátna znalosť produktu iba u jedného partnera) je požiadavka implementovať produkt s jasnou road mapou, ktorý sa bežne používa na trhu a existuje k nemu dostatočne veľa voľných zdrojov pre rozvoj. Podrobný Opis predmetu zákazky viď v Súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

(1) Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (super reverzný spôsob). (2) Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odvolávka 50) viď zákon § 37 ods. 2 ZVO, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. (3) Vysvetlenie informácií uvedených v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. (4) Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO. Uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme ÚVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add) Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html . (5) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. (6)Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZVO. (7) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. (8) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača zábezpeku vo výške 12 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky viď súťažné podklady. (9) Vzťahy neupravené v tomto oznámení ako aj celá verejná súťaž sa riadia podľa ZVO. (10) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku ak RO/SO po kontrole VO zistil závažné nedostatky a odporučil súťaž zrušiť, respektíve navrhne finančnú opravu, ktorá bude nebude akceptovateľná pre verejného obstarávateľa. (11) Nejedna sa o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. (12) Jedná sa o zmiešanú zákazku Tovar/Služby pričom hodnota tovaru prevyšuje hodnotu služieb.