Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb zabezpečenia medzinárodných spiatočných leteniek a služieb spojených s prepravou osôb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný ústav celoživotného vzdelávania
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60440000-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
16. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
16. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 30 % Poplatok za vystavenie letenky v rámci európskych destinácií aj mimoeurópskych destinácií
  • 20 % Poplatok za storno vystavenej letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou
  • 20 % Poplatok za dobrovoľnú zmenu rezervácie vystavenej letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou
  • 10 % Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko Schwechat vo Viedni alebo opačne a to automobilom typu MINI VAN s kapacitou 7 osôb s klimatizáciou
  • 10 % Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko Schwechat vo Viedni alebo opačne a to osobným automobilom strednej triedy, typ COMBI s klimatizáciou
  • 5 % Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko M.R.Štefánika v Bratislave alebo opačne, a to automobilom typu MINI VAN s kapacitou 7 osôb s klimatizáciou
  • 5 % Cena za jednosmerný transfer z akéhokoľvek miesta v Bratislave na letisko M.R.Štefánika v Bratislave alebo opačne, a to osobným automobilom strednej triedy, typ COMBI s klimatizáciou

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb zabezpečenia medzinárodných spiatočných leteniek a služieb spojených s prepravou osôb pre verejného obstarávateľa Národný ústav celoživotného vzdelávania v dohodnutej kvalite, rozsahu a cene podľa priebežných požiadaviek verejného obstarávateľa. Doručovanie vystavených leteniek v termínoch a na miesta určené verejným obstarávateľom a zabezpečenie s tým súvisiacich vlakových, autobusových, lodných a trajektových lístkov, pobytových resp. tranzitných víz, ubytovania, prepravných služieb a akýchkoľvek iných súvisiacich služieb podľa potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje priebežné zabezpečovanie leteniek a súvisiacich služieb pre potreby zabezpečenia zahraničných pracovných ciest zamestnancov verejného obstarávateľa a iných osôb ako vyslaných zástupcov.

Doplňujúce informácie

BOD 1.) Súťažné podklady si môže záujemca vyžiadať doručením žiadosti o súťažné podklady s uvedením identifikačných údajov žiadateľa a názvu súťaže na adresu bizikovab@gmail.com a tieto mu budú v zákonnej lehote doručené elektronicky na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje doručenie spätného emailu s potvrdením doručenia a bezproblémového otvorenia správy so zaslanými súťažnými podkladmi. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí prejavili záujem o účasť v tomto postupe zadávania zákazky tým, že získali prístup súťažným podkladom iným spôsobom ako doručením žiadosti na horeuvedený email alebo adresu verejného obstarávateľa, a teda získali súťažné podklady napr. ich stiahnutím z profilu verejného obstarávateľa zriadenom na elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie, aby pre potreby identifikácie začiatku plynutia, resp. uplynutia lehôt určených zákonom o verejnom obstarávaní pre uplatňovanie vysvetlení alebo revíznych postupov podľa § 136 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, sa zaregistrovali spôsobom uvedeným v tomto BODE 1 výzvy na predkladanie ponúk. BOD 2. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2014 BOD 3. Zábezpeka sa nepožaduje. BOD 4. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky (s právnou subjektivitou alebo bez právnej subjektivity). Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ požaduje vytvorenie právnej formy podľa platného právneho poriadku Slovenskej republiky pred uzavretím zmluvy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy (napríklad, zmluvu medzi členmi skupiny o tom, že zodpovedajú spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi podľa § 293 Obchodného zákonníka s určením lídra skupiny a jeho internými právami a povinnosťami voči členom skupiny a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi). BOD 5. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa t.j. osoby podľa § 6 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje 30-dňovú splatnosť faktúr. BOD 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo po uplynutí prvých 12 mesiacov trvania zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania uplatniť opciu a uzatvoriť zmluvu postupom priameho rokovacieho konania v súlade s ustanoveniami § 58 písm. j) a § 59 zákona o verejnom obstarávaní na ďalších 12 mesiacov a to najviac tri krát po sebe. Predpokladaná hodnota zákazky spolu na obdobie 48 mesiacov je 166 000,- € bez DPH. BOD 7. Platným dokladom sa rozumie originálne vyhotovenie dokladu alebo kópia originálneho vyhotovenia úradne overená notárom alebo matrikou.