Vyhlásené obstarávanie

Upratovanie a opakované čistenie s použitím dezinfekcie na báze alkoholu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná knižnica v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
213 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90911200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2022
Miesto otvárania ponúk:
online sprístupnenie ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Viac informácií v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečiť upratovanie a opakované čistenie s použitím dezinfekcie na báze alkoholu (ďalej len dezinfekcia) v objektoch verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP, v prílohe č. 1A - Špecifikácia prác, služieb a frekvencia výkonov pre upratovanie priestorov UKB, v prílohe č. 1B - Špecifikácia prác a služieb pre dezinfekciu priestorov UKB a v prílohe č. 2 Opis predmetu obstarávania.. Predmetom zákazky je zabezpečiť upratovanie a opakované čistenie s použitím dezinfekcie na báze alkoholu (ďalej len dezinfekcia) v objektoch verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP, v prílohe č. 1A - Špecifikácia prác, služieb a frekvencia výkonov pre upratovanie priestorov UKB, v prílohe č. 1B - Špecifikácia prác a služieb pre dezinfekciu priestorov UKB a v prílohe č. 2 Opis predmetu obstarávania.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia.Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom,t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 2.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eIDregistruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/18275/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s § 46 zloženie zábezpeky vo výške 5000 eur. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. V zmysle 56 ods. 8 až 10 úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 5 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti: a) pred podpisom zmluvy predložiť: poistenie pre prípad zodpovednosti za škody vzniknuté z jeho podnikateľskej činnosti vo výške poistného krytia minimálne vo výške 20 000 eur, s výškou poistného krytia min. 20 000,-EUR . b ) zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 5 % zo zmluvnej ceny v EUR s DPH na účet verejného obstarávateľa alebo zložením bankovej záruky a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o poskytnutí služieb. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.