Vyhlásené obstarávanie

„Sociálna poisťovňa, pobočka Lučenec – obnova budovy - zhotovenie projektovej dokumentácie, inžinierska činnosť a odborný autorský dohľad na stavbe“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
251 275,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
21. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
22. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 5

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie, pre realizáciu stavby obnovy budovy a interiéru, inžinierska činnosť, občasný odborný autorský dohľad pri dodávke interiéru, odborný autorský dohľad na stavbe a výkon koordinátora projektovej dokumentácie z hľadiska zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 týchto súťažných podkladov. Sociálna poisťovňa, pobočka Lučenec obnova budovy - zhotovenie projektovej dokumentácie, inžinierska činnosť a odborný autorský dohľad na stavbe Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, vykonanie inžinierskej činnosti a odborného autorského dohľadu na stavbu Sociálna poisťovňa, pobočka Lučenec obnova budovy podľa architektonickej štúdie Modernizácia prevádzkovej budovy Sociálna poisťovňa, pobočka Lučenec vypracovanej Ing. arch. Janekom v 09/2018, vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie interiéru pre stavbu a vykonanie občasného odborného autorského dohľadu pri dodávke a montáži interiéru v rozsahu: a)projektová dokumentácia pre stavebné povolenie b)inžinierska činnosť k stavebnému povoleniu c)projektová dokumentácia pre realizáciu stavby d)projektová dokumentácia interiéru pre objekt SO 01 Prevádzková budova vrátane výkazu výmer a rozpočtu, špecifikácie prvkov pevne zabudovaného a mobilného nábytku (voľného a pevného nábytku) s výrobnými detailmi atypických prvkov e)občasný odborný autorský dohľad pri dodávke a montáži interiéru f)odborný autorský dohľad na stavbu Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 týchto súťažných podkladov

Doplňujúce informácie

Vzhľadom na technické dôvody t.j. obmedzený počet znakov v tomto formulári, ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi k jednotlivým bodom uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým poskytuje verejný obstarávateľ bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Podrobné informácie k jednotlivým bodom sú uvedené v súťažných podkladoch: 1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhá veta zákona 2. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 3. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk podľa tohto oznámenia. 4. Ponuky, ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku. 5. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. 6. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky pre jednotlivé časti predmetu zákazky vo výške: 5000 EUR . 7. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom vykonať obhliadku miest uskutočnenia predmetu zákazky. Bližšie informácie o obhliadke sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") v zmysle § 39 zákona. Formulár JEDu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. 10. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JEDu) na 1 otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.