Vyhlásené obstarávanie

Obstarávanie technického vybavenia - Obec Pucov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Pucov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
256 187,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34134000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
8. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
9. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
9. Marec 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 11

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie technického vybavenia k zberu triedeného KO obci. Zákazka sa delí na častí: Časť č. 1. nákladné vozidlo s nadstavbou na zber komunálneho odpadu 1 kus, Časť č. 2 kontajner na zber odpadu - 1 kus a na šatstvo a textil - 2 kusy Časť č. 3 Nádoba na BRKO - plastové kontajnery 120 l na dvoch kolieskach 240 kusov, Časť č. 4 Prenosná nájazdová automobilová váha od 15 t 1 kus. Technická špecifikácia obstarávaných tovarov je súčasťou súťažných podkladov.. Obstaranie technického vybavenia: nákladné vozidlo s nadstavbou na zber komunálneho odpadu 1 kus. Technická špecifikácia obstarávaných tovarov je súčasťou súťažných podkladov. OObstaranie technického vybavenia: kontajner na zber odpadu a na šatstvo a textil 1 kus. Technická špecifikácia obstarávaných tovarov je súčasťou súťažných podkladov.Obstaranie technického vybavenia: nádoby na BRKO plastové kontajnery 120 l na dvoch kolieskach 240 kusov. Technická špecifikácia obstarávaných tovarov je súčasťou súťažných podkladov.Obstaranie technického vybavenia: prenosná nájazdová automobilová váha od 15 t 1 kus. Technická špecifikácia obstarávaných tovarov je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://premierconsulting.eranet.sk (ďalej len ERANET). 2. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://premierconsulting.eranet.sk. 3. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://premierconsulting.eranet.sk/#/tenders. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.