Vyhlásené obstarávanie

Varňa medoviny s príslušenstvom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
113 780,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42213000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
24. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
24. Január 2023
Miesto otvárania ponúk:
Sterdná odborná škola, Pod Bánošom 80, 974 11 Banská Bystrica. Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie elektronicky predložených ponúk je verejné podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Osoby zastupujúce konkrétny hospodársky subjekt - prístup je riadený funkcionalitou elektronického nástroja použitého na verejné obstarávanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: - dodávka kompletného rozsahu zariadení pre výrobu medoviny, spočívajúcej v dodaní varne medoviny v nerezovom prevedení a opláštení, a zariadení v prevedení minipivovaru s produkciou cca 200 hl/rok piva plzenského typu za účelom modernizácie materiálno-technického vybavenia učební a dielní Strednej odbornej školy. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Varňa medoviny s príslušenstvom. Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 4. Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 5. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami, stáva sa platnou dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia a po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že Sprostredkovateľský orgán pre IROP schváli verejné obstarávanie na predmet zákazky Varňa medoviny s príslušenstvom, o čom doručí Sprostredkovateľský orgán pre IROP správu z kontroly procesu verejného obstarávania verejnému obstarávateľovi.