Vyhlásené obstarávanie

Dodávka technológie ako podpora netechnologických inovácií pre rozvoj kreatívneho talentu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
CARTHAGO
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
138 791,74
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42600000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. November 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Alejová 2, 04011 Košice
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
MUDr. Jozef Szilasi, Ing. Igor Seman, PMP
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka technológie pozostávajúca z troch logických celkov obrábacie stroje, zariadenia na renováciu dielov a pieskovanie. Logický celok 1 - Obrábacie stroje - 2 kusy, vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovania výrobných komponentov, testovania a uvedenia do prevádzky, Logický celok 2 - Zariadenia na renováciu dielov veteránov 17 kusov, vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovania výrobných komponentov, testovania a uvedenia do prevádzky, Logický celok 3 - Pieskovanie 1 kus, vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovania výrobných komponentov, testovania a uvedenia do prevádzky,. Predmetom zákazky je dodávka technológie Logický celok 1 - Obrábacie stroje - 2 kusy, vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovania výrobných komponentov, testovania a uvedenia do prevádzky, v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodávka technológie Logický celok 2 - Zariadenia na renováciu dielov veteránov 17 kusov, vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovania výrobných komponentov, testovania a uvedenia do prevádzky, v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodávka technológie Logický celok 3 - Pieskovanie 1 kus, vrátane služieb súvisiacich s dodaním do miesta plnenia, inštalovania výrobných komponentov, testovania a uvedenia do prevádzky, v súlade so špecifikáciou uvedenou v časti B. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na web stránke VOb. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš. uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. ak je to relevantné. 5.Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finan. príspevku (NFP) uzavretej VOb ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetu zákazky, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle prísluš.právnych predpisov SR a EÚ, najmä z.č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v z.n.p. a z.č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. 6.VOb/objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu VO. 7. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. Na faktúrach bude úspešný uchádzač/dodávateľ uvádzať názov projektu a ITMS kód projektu. 8.Ostatné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v SP. 9. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 10. VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll. Prístup k zákazke v systéme EVO získa záujemca registráciou do IS EVO ak tak už neurobil skôr. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VOb. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom funkcionality IS EVO. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. VOb vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP - podrobnosti sú v SP. 11. Ostatné informácie sú v SP. 12. Predmetné VO je obstarávanie inovácií.