Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie relaxačných a oddychových služieb penziónu Vila Méry - technologické zariadenie kuchyne a práčovne


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MAPOMA, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
48 590,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42215200-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Apríl 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Máj 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Máj 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
EVO Trade s.r.o., Kominárska 141/2-4, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Jedná sa o zákazku na dodanie technologického zariadenia kuchyne a práčovne objektu Vila Méry, ktoré tvoria nasledovné tovary: 1. časť predmetu zákazky s názvom "Technologické zariadenie kuchyne": el. parný konvektomat nástrekový s príslušenstvom 1ks, varná doska elektrická - sklokeramická 1ks, odsávač pár/ nástenný s príslušenstvom 1ks, umývačka riadu s príslušenstvom 1ks, chladiaci stôl na gastronádoby 2ks, pracovný stôl so zásuvkami 1ks, dvojdrez nerezový s policou 1ks, trojpolice nástenné 2ks, police nástenné 2 ks, profesionálna mikrovlnná rúra nerezová 1ks, elektrická fritéza stolová s príslušenstvom 1ks, chladiaca stolová vitrína 1ks, vyhrievaná stolová vitrína 1ks, nerezový regál 5-policový 1ks, 2. časť predmetu zákazky "Technologické zariadenie práčovne": práčka 1ks, sušička 1ks. Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky..

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: vo@evotrade.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov . 2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom v el. podobe na kontaktnú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/ detail/13990. 3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom. 4.Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona. 5. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 6. Uchádzač predloží ponuku v 1 uzavretom obale, ktorý bude označený podľa pokynov v súťaž. podkladoch a bude obsahovať obaly "Ostatné" a "Kritériá". Podrobne viď v súťažných podkladoch. 7.Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk). Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuky aj v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 8. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 9. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 10.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 11.V kúpnej zmluve sa dodávateľ okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými dodanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 12.Predmet zákazky by mal byť spolufinancovaný v prípade schválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok (Žiadosť o NFP) z prostriedkov EÚ, štátneho rozpočtu SR a prostriedkov verejného obstarávateľa v rámci operačného programu: Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020, Opatrenie 6: Rozvoj poľnohospodárskych podnikov a podnikateľskej činnosti, Podopatrenie 6.4 - Podpora na investície do vytvárania a rozvoja nepoľnohospodárskych činností. 13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup zadávania tejto zákazky zrušiť v prípade ak nepríde k uzatvoreniu zmluvy o NFP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky aj v prípade ak riadiaci orgán schváli proces verejného obstarávania s prípadnými finančnými korekciami v závislosti od ich výšky a rovnako aj v prípade ak ceny úspešného/ných uchádzača/čov za obidve časti predmetu zákazky dohromady presiahnu 42 121 EUR bez DPH. 14. Verejný obstarávateľ v tejto zákazke bude postupovať podľa §18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015. 15. MAPOMA s.r.o. je osobou podľa §7 ods.1 zákona t.j. vo verejnom obstarávaní postupuje ako "verejný obstarávateľ" podľa §6 ods.1 zákona. Z tohto dôvodu môže byť v tejto výzve ako aj v súťažných podkladoch uvádzaná ako "osoba podľa §7 zákona" alebo aj ako "verejný obstarávateľ". Tieto pojmy sa chápu ako ekvivalentné.