Vyhlásené obstarávanie

Inovácia výroby chleba a pečiva


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NELAPEK s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 554 079,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39711200-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
12. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 064 01 Stará Ľubovňa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Cena
  • 20 % Lehota dodania určená v dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka - inovácia výroby chleba a pečiva. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov. Predmet zákazky sa nedelí na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.

Doplňujúce informácie

(Bod 1) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2016. (Bod 2) Záujemcom/uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky ani na plnenie zmluvy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona. (Bod 3) Zákazka bude financovaná: z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, z prostriedkov EÚ Pôdohospodárska Platobná Agentúra z vlastných zdrojov obstarávateľa, Na plnenie predmetu zákazky nebudú poskytované finančné preddavky ani zálohové platby. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy nachádzajúcej sa v časti B.2 Obchodné podmienky. (Bod 4) Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť: 4.1. V prípade ak uchádzač v ponuke uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u navrhovaného subdodávateľa môže overiť na Úrade pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, prípadne ak nie sú tieto údaje verejne dostupné vyžiadaním si dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní od úspešného uchádzača. V prípade ak úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy v lehote podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v Bode 4 tejto časti výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona o verejnom obstarávaní a súťažných podkladov. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v Bode 4. Bod 5) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe sprístupnením verejným obstarávateľom v systéme ERANET http://www.emem.eranet.sk/ v časti Detail zákazky/Dokumenty zákazky, kde budú taktiež zverejnené aj všetky ich prípadné vysvetlenia alebo doplnenia. Verejný obstarávateľ tak umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom a všetkým ich vysvetleniam a doplneniam. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. (Bod 6) Súťažné podklady a ďalšie dokumenty k zákazke si môže záujemca o súťaž stiahnuť v systéme ERANET dostupnom na webovej stránke: https://emem.eranet.sk Pre prístup do systému sa musí záujemca o súťaž zaregistrovať na totožnej webovej stránke. Registrácia je bezplatná a slúži na získanie prístupu do systému ERANET a k dokumentom zákazky. V časti Prehľad verejných zákaziek sa zákazka na predmet [Inovácia výroby chleba a pečiva] eviduje pod číslom [ID_8]. Manuál k registrácii, prihláseniu a práce so systémom je pre záujemcov o súťaž dostupný na prihlasovacej stránke systému (Bod 7) Verejný obstarávateľ pre účely komunikácie v tomto verejnom obstarávaní postupuje v súlade s § 155q zákona o verejnom obstarávaní podľa ustanovení § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.