Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia objektu Stará Lesná č. 171


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
TowerTrade, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
195 139,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45262000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
31. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
31. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác rekonštrukcie objektu rodinného domu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v prílohe č. 1 súťažných podkladov (projektová dokumentácia).

Doplňujúce informácie

1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/16563 2. Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. 3. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči (formáty .pdf, .xls/.xlsx a .doc/.docx). 4. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 6. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. 7. Všetky vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile. 8. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 9. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní). 10. Lehota viazanosti ponúk bola stanovená na 30.06.2015 . V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ formou opravy údajov uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre verejné obstarávanie, ako aj vo svojom profile. 11. Obhliadka miesta uskutočnenia zákazky nie je potrebná. 12. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania podľa bodu II.3 tejto výzvy je 12 týždňov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 13. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne 200 000,- EUR, platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. 14. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je oprávnený vystavovať faktúry nasledovne: 90% z ceny diela po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo. 10% z ceny diela 60 dní po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo. 15. Verejný obstarávateľ požaduje od zhotoviteľa (úspešného uchádzača) najneskôr v deň nadobudnutia platnosti zmluvy o dielo zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 100 000,- EUR na účet verejného obstarávateľa. Ďalšie skutočnosti týkajúce sa realizačnej zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 16. V zmysle § 32 ods. (11) ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 17. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak mu nebude na základe jeho žiadosti pridelený nenávratný finančný príspevok z prostriedkov ERDF. Nepridelenie nenávratného finančného príspevku z prostriedkov ERDF je pre účely postupu zadávania tejto zákazky považované za zmenu okolností, za ktorých sa vyhlasovalo verejné obstarávanie v zmysle § 46 ods. (2) ZVO. 18. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zadanie zákazky podlieha odporúčaniu a schváleniu úspešného uchádzača inštitúciami a orgánmi Európskej únie. 19. V zmysle § 45 ods. (9) ZVO, úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. (2) až (7) ZVO. Pod súčinnosťou sa pre tento postup zadávania zákazky myslí najmä zloženie realizačnej zábezpeky v zmysle zmluvy o dielo uvedenej v časti C. Obchodné podmienky týchto súťažných podkladov v stanovenej lehote a výške. 20. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.