Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia Kaštieľa Čereňany - interiérové vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Marián Filo - AFRODITA
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
166 543,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39531000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
31. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
31. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponuky označené ako "Ostatné" bude na adrese Športová 198, 951 45 Horné Lefantovce. Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" je v súlade s § 43 a komisia ho vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru na zákazku "Modernizácia Kaštieľa Čereňany - interiérové vybavenie". Dodanie interiérového vybavenie: nábytku, príslušenstva a vybavenia izieb, apartmánov, reštaurácie, salónika a chodieb. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ (osoba podľa § 7 zákona) si vyhradzuje zrušiť použitý postup zadávania zákazky v zmysle § 46 zákona. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry s 30 dňovou splatnosťou. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj v prípade ich získania inou formou ako na základe žiadosti o ich poskytnutie zaslanej verejnému obstarávateľovi, aby mohol poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov a vedel zabezpečiť prípadné doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. Predmet zmluvy je spolufinancovaný ( v rámci Výzvy KaHR-31DM-1401) formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej "NFP" ) , preto je dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. Kúpna zmluva medzi víťazným uchádzačom a kupujúcim nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami. V prípade neschválenia žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto kúpna zmluva platnosť. Ďalšie podmienky zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov .