Vyhlásené obstarávanie

Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
785 952,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50400000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
31. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
31. December 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese verejného obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 ZoVO ako neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens

Opis obstarávania

Predmetom zákazky v rámci poskytovanej pozáručnej servisnej starostlivosti je zabezpečiť a vykonať nasledovné služby: - preventívna údržba systémov - povinné revízie v rozsahu a intervaloch podľa platných právnych predpisov - oprava systémov v prípade ich nefunkčnosti v dôsledku poruchy, resp. iného nedostatku či vady systému - dodávka originálnych náhradných dielov vrátane všetkých prác s tým spojených (napr. montáž, výmena a pod.). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky v rámci poskytovanej pozáručnej servisnej starostlivosti je zabezpečiť a vykonať nasledovné služby: - preventívna údržba systémov - povinné revízie v rozsahu a intervaloch podľa platných právnych predpisov - oprava systémov v prípade ich nefunkčnosti v dôsledku poruchy, resp. iného nedostatku či vady systému - dodávka originálnych náhradných dielov vrátane všetkých prác s tým spojených (napr. montáž, výmena a pod.). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 66 ods. 7 ZoVO a ponuky sa predkladajú podľa § 49 ods. 1písm. a) ZoVO a pokynov uvedených v súťažných podkladoch. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZoVO nahradiť doklady Jednotným európskym dokumentom, v takom prípade je povinný vyplniť ho v súlade so ZoVO. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému.Podrobnosti sú opísané v súťažných podkladoch. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZoVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ . Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob autentifikácie je uvedený v bode 19.4. súťažných podkladoch. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému Josephine v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk,ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. 6. Verejný obstarávateľ podľa § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní na účel zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy vyžaduje splnenie nasledovnej osobitnej zmluvnej podmienky: Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi existenciu platnej poistnej zmluvy (zmluva o poistení prevádzkovej zodpovednosti s poistným krytím minimálne vo výške 800 000,- Eur za služby pozáručnej servisnej starostlivosti za celé obdobie trvania zmluvy. Poistenie musí zahŕňať najmä poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb pozáručnej servisnej starostlivosti v rozsahu poskytovanom podľa tejto zmluvy vrátane zodpovednosti za škodu spôsobenú vadným výrobkom) bezprostredne po uzavretí zmluvy. Účinnosť zmluvy nastane až po predložení poistnej zmluvy. 7. Súťažné podklady k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 8. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 9. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení. 10. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 11.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 12. Odporúčaná lehota na vysvetľovanie SP je stanovená do 18.12.2020 do 14.30 hod. 13. Vzhľadom na charakter, komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky, nie je možné zákazku rozdeliť na časti.