Vyhlásené obstarávanie

Mamograf s priamou digitalizáciou


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
266 666,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111650-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
22. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
22. December 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri použití elektronickej aukcie je podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Výsledky

Mamograf s priamou digitalizáciou

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie rádiologického zobrazovacieho zariadenia používaného pre diagnostiku a prevenciu nádorových ochorení ženského prsníka t.j. mamografu s priamou digitalizáciou v celkovom počte 2ks vrátane dopravy na miesto dodania, vyloženia v mieste plnenia, montáž a inštalácia predmetu zákazky a všetkých potrebných častí k úspešnej inštalácii a uvedenie do prevádzky, konfigurácia predmetu zákazky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, protokolárne odovzdanie, odborné zaškolenie poverených zamestnancov verejného obstarávateľa ohľadne obsluhy predmetu zákazky, vrátane inštruktáže pre rutinnú prevádzku a údržbu, odovzdanie dokladov potrebných na užívanie predmetu zákazky, vstupná elektrická revízia, vykonanie potrebného rozsahu meraní a preberacej skúšky zdrojov ionizačného žiarenia v zmysle platnej legislatívy, uskutočnenia prepojenia ďalších zariadení a systémových prepojení (PACS), poskytovanie služieb záručného servisu počas záručnej doby, pravidelné bezpečnostné, technické a elektrické kontroly podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy v SR, ako aj vykonanie všetkých ostatných činností nevyhnutých pre riadnu prevádzku.. 2ks mamograf s priamou digitalizáciou vrátane dopravy na miesto dodania, vyloženia v mieste plnenia, montáž a inštalácia predmetu zákazky a všetkých potrebných častí k úspešnej inštalácii a uvedenie do prevádzky, konfigurácia predmetu zákazky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, protokolárne odovzdanie, odborné zaškolenie poverených zamestnancov verejného obstarávateľa ohľadne obsluhy predmetu zákazky, vrátane inštruktáže pre rutinnú prevádzku a údržbu, odovzdanie dokladov potrebných na užívanie predmetu zákazky, vstupná elektrická revízia, vykonanie potrebného rozsahu meraní a preberacej skúšky zdrojov ionizačného žiarenia v zmysle platnej legislatívy, uskutočnenia prepojenia ďalších zariadení a systémových prepojení (PACS), poskytovanie služieb záručného servisu počas záručnej doby, pravidelné bezpečnostné, technické a elektrické kontroly podľa odporúčaní výrobcu

Doplňujúce informácie

Prístup k súťažným podkladom a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky, t.j. vysvetľovanie súťažných podkladov, prípadne ich doplnenie je elektronicky cez systém Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa budú predkladať podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) v systéme JOSEPHINE. V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Viazanosť ponuky je 5.000,- eur, slovom: päťtisíc eur. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač predkladá elektronicky prostredníctvom komunikačného systému JOSEPHINE vo forme naskenovaného dokumentu vo formáte pdf. Ak sú doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vystavované v elektronickej podobe, uchádzač ich predloží v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov, dokumentov a iných dôkazov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje uvedené považovať za naplnenie dôvodov hodných osobitného zreteľa a verejné obstarávanie zrušiť podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 3-2018). Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok. Rozsah predmetu zákazky je takým rozsahom, ktorý kompletne dodávajú relevantní dodávatelia na trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie inovácií a zelené verejné obstarávanie a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.