Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia výrobných technológií v Pekárni Dunajská Lužná s.r.o.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Pekáreň Dunajská Lužná, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
102 848,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42215000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Máj 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. Máj 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Pekáreň Dunajská Lužná, s.r.o., Športová 737/6, 900 42 Dunajská Lužná
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Jedná sa o zákazku na dodanie tovarov s názvom "Modernizácia výrobných technológií v Pekárni Dunajská Lužná s.r.o.". Predmetom zákazky je dodanie tovaru v nasledovných častiach predmetu zákazky: 1. časť predmetu zákazky - Rotačná plynová pekárenská pec, 1ks. 2. časť predmetu zákazky - Delička cesta, 1ks. 3. časť predmetu zákazky - Rohlíkový stroj, 1ks Podrobné požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti. Informácie o častiach viď nižšie..

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne v slovenskom alebo českom jazyku na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: info@eurotender.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov. 2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom na kontaktnú e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Osoba podľa §7 zákona bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi. 3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť osobe podľa §7 zákona najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely osoba podľa §7 zákona určuje výlučne v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom. 4. Osoba podľa §7 zákona môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona. 5. Pre časť predmetu zákazky uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku . Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Osoba podľa §7 zákona vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 6. Uchádzač predloží ponuku na adresu kontaktného miesta pre doručenie ponúk uvedenú v úvode tejto výzvy v 1 uzavretom obale, ktorý bude pozostávať z dvoch samostatných a uzavretých obalov (označených "Ostatné" a "Kritériá"). Podrobne viď v súťažných podkladoch. 7.Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov , 17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch. 8.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak. 9. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 10. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak ceny prekročia predpokladanú hodnotu pre jednotlivé časti predmetu zákazky v rámci vyššieho limitu. 11. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené osobou podľa §7 zákona na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 12.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 13. Spoločnosť Pekáreň Dunajská Lužná s.r.o. postupuje v tomto postupe zadávania zákazky v zmysle zákona ako verejný obstarávateľ, preto môže byť uvádzaná v tejto výzve ako "verejný obstarávateľ", zároveň podľa zákona je spoločnosť Pekáreň Dunajská Lužná, s.r.o. zaradená ako osoba podľa § 7 ods. 1 a môže byť uvádzaná aj ako"Osoba podľa §7 zákona" . 14. V kúpnej zmluve sa predávajúci okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 15. Kúpna zmluva bude uzatvorená a projekt bude realizovaný iba v prípade schválenia predloženej Žiadosti o NFP Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje v prípade neschválenia žiadosti zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §46 ods.2 zákona.