Vyhlásené obstarávanie

Padákový materiál 2020


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
385 193,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39523100-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Október 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. November 2020
Dátum otvárania ponúk:
5. November 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Nie
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Výsledky

Padákový materiál 2020

Opis obstarávania

Padákový materiál je určený pre príslušníkov 5.pŠU OS SR. Požaduje sa, aby padákový materiál bol certifikovaný, mal oprávnenie na použitie od Európskej agentúry pre bezpečnosť a letectvo EASA a spĺňal minimálne normy TSO 023d (ETSO C23d-Personnel Paraschute Assemblies, SAE AS 8015B). Dodaný padákový materiál, uvedený v súťažných podkladoch, musí byť nový (novo vyrobený) s dátumom výroby roku 2020/2021. Podrobné špecifikácia je uvedená v Oddielu B2: Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmetom zákazky je dodanie padákového materiálu pre OS SR. Jedná sa o nákup nového padákového materiálu. Padák musí zabezpečiť bezpečné a spoľahlivé opustenie lietadla, bezpečný dopad a prežitie parašutistu po opustení lietadla/vrtuľníka. Padáky musia umožňovať montáž elektronického bezpečnostného prístroja na padák, ktorý zabezpečí jeho automatické otvorenie v nastavenom čase alebo výške. Tieto prístroje sú neoddeliteľnou súčasťou padáka. Požaduje sa, aby padákový materiál bol certifikovaný, mal oprávnenie na použitie od Európskej agentúry pre bezpečnosť a letectvo EASA a spĺňal minimálne normy TSO 023d (ETSO C23d-Personnel Paraschute Assemblies, SAE AS 8015B). Požaduje sa dodať padákový materiál z zložení a počtoch: 1. Padák Tandem UPT Sigma, PD VR 360, Icarus Tandem 330, CYPRES 2, požadované príslušenstvo - 2 súpravy 2. Komplet padákový pre Inštruktorov Javelin Oddysey, ľubovoľný hlavný padák PD, PD Optimum, CYPRES 2 s meniteľným nastavením, požadované príslušenstvo - 15 súprav 3. Komplet padákový na presnosť pristátia PD ZERO 285, PD Optimum, AXIS-2, CYPRES 2 s meniteľným nastavením, požadované príslušenstvo - 3 súpravy 4. Prilba pre výsadkára integrálna G3, príslušenstvo - 8 súprav 5. ALFA vizuálny výškomer - 15 ks 6. ALFA elastické uchytenie na zápästie -20 ks 7. ALFA elastické velcro uchytenie na ruku -15 ks 8. ECHO akustický výškomer - 15 ks 9. ECHO OPS-CORE držiak na prilbu - 15 ks

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO ), ktorého správcom je Úrad pre verejné obstarávanie, s využitím všetkých jeho funkcionalít. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/428250. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (napr. poskytnutie vysvetlenia podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní). 2. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č.III.1.1.) , III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len ,,JED), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. Ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo uvedenou v časti III. súťažných podkladov. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 5. Podľa § 66 ods. 7 prvej vety zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.