Vyhlásené obstarávanie

ACCORD - Zateplenie pavilónov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 800 616,08
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214400-4
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2020
Ponuka musí platiť do:
30. September 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v systéme riadenia VO ERANET Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 20

Výsledky

ACCORD - Zateplenie pavilónov

ACCORD - Zateplenie pavilónov

Opis obstarávania

Rekonštrukčné práce na zateplení fasád, výmene okien a zateplení striech pre fakulty FMFI a PRIF UK v Bratislave. Súčasťou predmetu zákazky sú aj demontážne a montážne práce na fotovoltaických paneloch umiestnených na strechách verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v popise jednotlivých podčasti A.1 až A.9 v Technickej dokumentácii pre ČASŤ A, ktorá tvorí samostatnú časť súťažných podkladov.Podrobná špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v popise jednotlivých podčasti B.1 až B.8 v Technickej dokumentácii pre ČASŤ B, ktorá tvorí samostatnú časť súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že na strechách objektov FMFI UK Bratislava sa nachádzajú fotovoltaické elektrárne. Uchádzač musí pred samotnou realizáciou demontovať fotovoltaické elektrárne a to odborným spôsobom, na náklady započítané v cene realizácie diela a na vlastnú zodpovednosť. Uchádzač je finančne zodpovedný za poškodenie fotovoltaických panelov počas demontáže, manipulácie, uskladnení a montáže. V prípade poškodenia je uchádzač povinný zfunkčniť fotovoltaickú elektráreň na svoje náklady, pri dostiahnutí rovnakých výkonových parametrov ako pred odpojením z prevádzky, resp. ako pred poškodením. Verejný obstarávateľ nepreberie dielo bez preskúšania funkčnosti fotovoltaických elektrární po opätovnom zapojení do prevádzky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://tenderpro.eranet.sk. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. 2. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://tenderpro.eranet.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, na základe neobmedzeného vyžiadania na URL adrese: https://tenderpro.eranet.sk/#/tenders. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. 3. Dokumenty a doklady, ktoré tvoria ponuku uchádzača a ktoré neboli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme, sa prostredníctvom systému ERANET predkladajú zoskenované. Verejný obstarávateľ vyžaduje, v zmysle § 20 ods. 13 aby každý takto predložený dokument bol podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača pomocou KEP (kvalifikovaný elektronický podpis). Na vytvorenie kvalifikovaného elektronického podpisu je potrebné disponovať kvalifikovaným certifikátom a aplikáciou na vytvorenie podpisu. Občiansky preukaz s čipom je certifikovaným prostriedkom, ktorý slúži ako nosič kryptografických kľúčov a kvalifikovaného certifikátu prostredníctvom ktorého je možné kvalifikovaný elektronický podpis vytvoriť. Pre vytvorenie KEP, je potrebné mať nainštalovanú napr. aplikáciu D.Suite/eIDAS alebo D.Launcher, ktoré sú k dispozícii zdarma na https://www.slovensko.sk/sk/na-stiahnutie. Verejný obstarávateľ uzná aj dokumenty, podpísané kvalifikovaným elektornickým podpisom, prostredníctvom iného podpisovacieho nástroja. 4. Dokumenty a doklady, ktoré tvoria ponuku uchádzača a ktoré boli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme sa prostredníctvom systému ERANET predkladajú v pôvodnej elektronickej podobe. 5. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 6 ZVO s tým, že verejný obstarávateľ alebo ním zriadená komisia vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40. Ponuky uchádzačov, ktorí neboli vylúčení, sa vyhodnocujú podľa § 53 ZVO. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán po vykonaní administratívnej kontroly stanoví korekciu alebo nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku. Výška zábezpeky pre ČASŤ A je 90.000,- EUR. Výška zábezpeky pre ČASŤ B je 50.000,- EUR. Podrobné informácie o výške zábezpeky a spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a vypracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie prác idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta stavby sa uskutoční v termínoch: 24.08.2020 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule PRIFUK v Mlynskej doline a 31.08.2020 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule PRIFUK v Mlynskej doline V prípade ak záujemcovi nevyhovuje žiadny z vyhlásených termínov, je možné dohodnúť dátum a čas obhliadky s kontaktnou osobou. 9. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.