Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie dodávky koncových zariadení pre mobilných asistentov sčítania SODB 2021 a s tým spojených služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 684 330,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213200-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
13. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
13. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Viď bod 28.5 súťažných podkladov
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 34

Výsledky

Zabezpečenie dodávky koncových zariadení pre mobilných asistentov sčítania SODB 2021 a s tým spojených služieb

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie koncových zariadení v požadovaných technických parametroch, ktoré budú nastavené upravené podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, zabezpečenie inštalácie a plnej diaľkovej správy týchto koncových zariadení zo strany Dodávateľa, vrátane dopravy na odberné miesto, ktorými sú všetky obce, mestá a mestské časti v SR, a zabezpečenie záručného servisu koncových zariadení a technickej podpory zo strany Dodávateľa. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodanie koncových zariadení v požadovaných technických parametroch, ktoré budú nastavené upravené podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, zabezpečenie inštalácie a plnej diaľkovej správy týchto koncových zariadení zo strany Dodávateľa, vrátane dopravy na odberné miesto, ktorými sú všetky obce, mestá a mestské časti v SR, a zabezpečenie záručného servisu koncových zariadení a technickej podpory zo strany Dodávateľa.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie ponuky uchádzačov vo výške 70 000 Eur, podrobnosti zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použije postup nadlimitnej reverznej verejnej súťaže, podľa § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Postup zadávania nadlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím modernizovaného systému EVO. Postup pre záujemcu/uchádzača: 1.V prípade, ak ste používateľ, ktorý nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet. 2.V prípade, ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať. 3.V prípade, ak je to potrebné môžete zaevidovať ďalších používateľov, ktorí budú za registrovaný hospodársky subjekt komunikovať s verejným obstarávateľom/obstarávateľom elektronicky. 4.Cez IS EVO je možné následne zaevidovať Vaše podanie k danej zákazke (budete notifikovaný o zmenách vykonaných na danej zákazke). Príručky pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html Video návody pre používateľov modernizovaného systému EVO je možné nájsť tu v časti záujemca/uchádzač: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.