Vyhlásené obstarávanie

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
422 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30197644-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
3. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
3. August 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Nákup xerografického papiera pre ŽSK a pre OvZP

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka xerografického papiera formátu A4 a A3 pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a jeho organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK (ďalej len ,,ŽSK" a ,,OvZP"). Zákazka pozostáva z dodávania požadovaného tovaru v rozsahu uvedenom v špecifikácii predmetu zákazky súťažných podkladov, na miesto určenia v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Zoznam miest jednotlivých OvZP tvorí prílohu č. 3 rámcovej dohody. Minimálne technické, funkčné charakteristiky a požiadavky sú uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY". Neoddeliteľnou súčasťou dodávky tovaru je doprava do miesta plnenia, vyloženie tovaru na miesto plnenia kupujúceho v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Podrobnosti v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodávka xerografického papiera formátu A4 a A3 pre Úrad Žilinského samosprávneho kraja a jeho organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti ŽSK (ďalej len ,,ŽSK" a ,,OvZP"). Zákazka pozostáva z dodávania požadovaného tovaru v rozsahu uvedenom v špecifikácii predmetu zákazky súťažných podkladov, na miesto určenia v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Zoznam miest jednotlivých OvZP tvorí prílohu č. 3 rámcovej dohody. Minimálne technické, funkčné charakteristiky a požiadavky sú uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY". Neoddeliteľnou súčasťou dodávky tovaru je doprava do miesta plnenia, vyloženie tovaru na miesto plnenia kupujúceho v zmysle potrieb jednotlivých OvZP a ŽSK, na základe vystavených čiastkových objednávok. Podrobnosti v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre IS EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača, ktorá presahuje predpokladanú hodnotu zákazky. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 1.000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v bode č. 16. 6. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 7. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8. K pododdielu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 48 mesiacov odo dňa účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, ktorý bude zodpovedať výslednej cenovej ponuke uchádzača, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. 9. Zákazku realizuje Centrálna obstarávacia organizácia v tomto prípade ŽSK, ako centralizovanú činnosť vo verejnom obstarávaní podľa § 15 ods. 1 písm. b) ZoVO. Organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti vystupujú v pozícií verejného obstarávateľa podľa § 15 ods. 3 písm. d) ZoVO. To znamená, že ŽSK zabezpečuje zadanie zákazky na predmet zákazky pre seba a pre verejných obstarávateľov uvedených v Prílohe č. 3 rámcovej dohody Zoznam OvZP. 10. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu poskytnúť predmet zákazky ako celok, preto by rozdelenie zákazky na časti bolo samoúčelné. Na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku a je obvyklé, že dodávatelia dokážu komplexne poskytnúť službu v celom požadovanom rozsahu, pričom tiež disponujú dostatočnými kapacitami na úspešné zrealizovanie predmetu tejto zákazky, na základe čoho je možné zabezpečiť transparentnú hospodársku súťaž. 11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO obstarávaním inovácií, obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, uplatňujú sa princípy zeleného verejného obstarávania.