Vyhlásené obstarávanie

Podpora frekventantov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bilingválne gymnázium Milana Hodžu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80000000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
4. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
4. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Visions, s.r.o., Štefániková 23, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania pedagogických zamestnancov verejného obstarávateľa, v rámci projektu Prirodzenosťou človeka je tvoriť, inovovať a modernizovať, spolufinancovaného z Operačného programu Vzdelávanie.

Doplňujúce informácie

1.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi, službami kedykoľvek do ukončenia projektu a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu, overovania na mieste sú: Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES2. 2. Uchádzač pripraví návrh vzdelávacieho plánu pre každé školenie obsahujúci návrh metodiky, obsahu, časovej dotácie pre jednotlivé oblasti vzdelávania, vstupného a výstupného preskúšania účastníkov. 3. Uchádzač dokladuje, že má k dispozícii portálové riešenie pre riadenie vzdelávania, s možnosťou štúdia elektronického obsahu. Dokladuje to čestným vyhlásením, že disponuje takýmto portálovým riešením a bude k dispozícii pri realizácii celej zákazky. 4.Akreditácia Ministerstva školstva (MŠVVaŠ SR) - platné potvrdenie, ktoré predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy: Školenie 5.5.4 Úspešný uchádzač preukáže spôsobilosť poskytovať vzdelávanie pre využívanie edukačných programovacích stavebníc ktorého obsahom bude stručné oboznámenie sa s históriou a vzdelávacími hodnotami a cieľmi stavebníc, námetových kariet, multimediálnych prezentácií a ostatných metodických materiálov, ktoré sú súčasťou zostáv. Oboznámenie sa s históriou, vzdelávacími postupmi a cieľmi využívanie edukačných stavebníc vo výchovno-vzdelávacom procese. Ukážky pracovných materiálov, námetových kariet, konštrukčných postupov a multimediálnych návodov. Základné konštrukčné princípy práce so stavebnicou, pevné spojenia, pohyblivé konštrukcie, kráčajúce, posuvné, kolesové a pásové pohyblivé modely. Ukážky konštrukčných návodov, videá modelov. Základné typy prevodov: kolesá s rôznym polomerom, ozubené kolesá, remeňový prevod, oválny a excentre, hrebeňové prevody, osky, polosky a hriadele, diferenciál, premena otáčavého pohybu na posuvný, využitie pneumatických súčastí. Elektrické súčasti ako motory, svetlá, vodiče, batéria, adaptér, solárny panel, generátor a prepínače. Jednoduché elektrické ovládanie modelu. Práce so senzormi ako spätnej väzby k programovaniu činností modelov. Programovanie modelu prostredníctvom net boxu. Zefektívnenie programovania správania sa modelu v prostredí PC. Konštrukcia zložitejších modelov. Stručná ilustrácia možností uplatnenia modelov a ich činností pri vyučovaní jednotlivých tematických vybraných predmetov v závislosti od aprobácie frekventantov. ktoré počtom hodín spĺňa minimálne požiadavku na 10 kreditov, ktoré absolventi získajú po úspešnom absolvovaní školenia. Úspešný uchádzač to preukáže akreditáciou Ministerstva školstva (MŠVVaŠ SR), resp. iným ekvivalentným dokladom. Školenie 5.5.7. Úspešný uchádzač preukáže spôsobilosť poskytovať školenie vybudovania základných znalostí a princípov novodobého vyučovania v školských biologických laboratóriách pomocou digitálnych meraní. Oboznamuje s modernými učebnými prostriedkami a pomôckami vhodnými pre výučbu biológie. Prehľad tém: simulačný interaktívny softvér (Ilustruje javy a modely, ktoré nie je ľahké demonštrovať reálnymi experimentmi či už z finančného alebo časového hľadiska, alebo by boli nebezpečné a komplikované. Interaktívna zložka softvéru ponúka možnosť žiakom a učiteľovi aktívne zasahovať do experimentu a meniť tak jeho priebeh alebo vstupné a výstupné parametre.), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov (Príroda a život - využitie senzorov na témy: pozorovanie (lupy, mikroskop) v lese, na poliach a lúkach, vo vode (sladkej aj mori), v ľudských sídlach, v extrémnych podmienkach), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov Človek využitie senzorov na témy ( telo a spoločenstvo, povrch tela, kožná sústava, oporná a pohybová sústava, tráviaca sústava, dýchacia sústava, obehová sústava, vylučovanie a močová sústava, regulačné sústavy, rozmnožovacia sústava, vývin jedinca a rodičovstvo, zdravie človeka), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov Živá príroda (využitie senzorov na témy: štruktúra života, vnútorná stavba organizmov, rastlín, húb, bezstavovcov, stavovcov, podmienky života, fotosyntéza, vzťahy organizmov, životné prostredie), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov - Mikrosvet (využitie senzorov na témy: vírusy, baktérie, riasy, huby, prvoky), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov Neživá príroda (využitie senzorov na témy: Zem a jej stavba, zemská kôra, geologické procesy, dejiny Zeme), spracovanie nameraných dát (analýza nameraných dát predstavuje prierez možnými riešeniami, ako zaobchádzať s nameranými dátami a ako ich využívať v rôznych softvéroch). ktoré počtom hodín spĺňa minimálne požiadavku na 19 kreditov, ktoré absolventi získajú po úspešnom absolvovaní školenia. Úspešný uchádzač to preukáže akreditáciou Ministerstva školstva (MŠVVaŠ SR), resp. iným ekvivalentným dokladom. Školenie 5.5.8. - Úspešný uchádzač preukáže spôsobilosť poskytovať školenie vybudovania základných znalostí a princípov novodobého vyučovania v školských chemických laboratóriách pomocou digitálnych meraní. Oboznamuje s modernými učebnými prostriedkami a pomôckami vhodnými pre výučbu chémie. Školenie reflektuje princípy reformy vzdelávacieho procesu na Slovensku s cieľom uľahčiť inováciu školských vzdelávacích programov v prírodovedných predmetoch. Prehľad tém: simulačný interaktívny softvér (Možnosť ilustrovať javy a modely, ktoré nie je ľahké demonštrovať reálnymi experimentmi či už z finančného alebo časového hľadiska, alebo by boli nebezpečné a komplikované. Interaktívna zložka softvéru ponúka možnosť žiakom a učiteľovi aktívne zasahovať do experimentu a meniť tak jeho priebeh alebo vstupné a výstupné parametre), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov (využitie simulačného interaktívneho softvéru demonštrácia a pokusy na témy: chemický výrobok, prírodná surovina, chemicky čistá látka, rôznorodé zmesi, kyslé dažde a životné prostredie), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov - Vlastnosti a premeny látok (využitie senzorov na témy: horľavosť, skupenstvo, vôňa, zápach, vzhľad, rozpustnosť), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov - Chemické deje (využitie senzorov na témy: horenie, hasenie, rozklad, zlučovanie, uvoľňovanie a spotreba energie, rýchlosť chemických reakcií, oxidácia, redukcia, neutralizácia, fotosyntéza), aplikácia senzorov a meracích súprav pri realizácií experimentov - Zloženie látok (využitie senzorov na témy: prvky, zlúčeniny, častice látok, chemická väzba, molekula, organické a anorganické látky, uhľovodíky, sacharidy, tuky, bielkoviny), spracovanie nameraných dát (Analýza nameraných dát predstavuje prierez možnými riešeniami, ako zaobchádzať s nameranými dátami a ako ich využívať v rôznych softvéroch). ktoré počtom hodín spĺňa minimálne požiadavku na 15 kreditov, ktoré absolventi získajú po úspešnom absolvovaní školenia.Úspešný uchádzač to preukáže akreditáciou Ministerstva školstva (MŠVVaŠ SR), resp. iným ekvivalentným dokladom.