Predmetom je: 1. rekonštrukcia miestnej komunikácie; 2. rekonštrukcia jestvujúcej cesty; 3. rekonštrukcia prístupovej komunikácie k stavbe Polder Svacenický jarok, 4. rekonštrukcia účelovej komunikácie; 5. odvodnenie 6. Zemné práce 7. Skúšky - kontrolné 8. Dočasné dopravné značenie 9. Trvalé zvislé dopravné značenie Popis je uvedený v SP a PD.
1.Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu : jarmila.slukova@myjava.sk. 2. Súťažné poklady sú zverejnené v profile na stránke www.uvo.gov.sk. Po prijatí žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte pdf. na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ,ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp, doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. 4. Uchádzač vo svojej ponuke predloží čestné vyhlásenie - že je viazaný svojou ponukou do termínu viazanosti ponúk - že bez výhrad súhlasí s podmienkami verejného obstarávateľa - že všetky doklady a údaje uvedené v ponuke sú úplné a pravdivé - o obchodnom tajomstve Požadované doklady musia byť opečiatkované a podpísaní osobami oprávnenými konať v mene uchádzača. 5. Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom) a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní, na pamäťovom médiu pre účely zverejnenia ponúk v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke UVO . Dokumenty , ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátum podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku. 6. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe a zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracovaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. 7. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu požiadavky a akceptujú sa ako tieto tak aj ekvivalentné. 8. Z dôvodu splnenia podmienok poskytovateľa dotácie je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s predmetom zákazky počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná až po úspešnej kontrole procesu verejného obstarávania predmetu zákazky vykonanej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a po schválení Žiadosti o poskytnutí nenávratného finančného príspevku verejnému obstarávateľovi. 10.Lehota viazanosti ponúk je do 30.04.2015.