Vyhlásené obstarávanie

„Decentralizácia tepelného zdroja“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb AMETYST
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
284 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie časť - Kritériá sa uskutoční na adrese: CSS Tovarné, 094 01 Tovarné 117
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % 1.Najnižšia cena celkom v EUR s DPH za celý predmet zákazky
  • 30 % 2.Lehota uskutočnenia prác v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je decentralizácia zdroja tepla. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

*Ak nebudú pridelené finančné prostriedky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo. *Verejný obstarávateľ určuje osobitné podmienky plnenia zmluvy. 1. Ako prílohu č.3 a č.4 Zmluvy o dielo verejný obstarávateľ požaduje: -príloha č. 3 - katalógové listy potvrdené obchodným zástupcom výrobcu pre územie Slovenskej republiky s požadovanými parametrami uvedenými v časti D. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. -príloha č. 4 osvedčenie na výkon záručného a pozáručného servisu a uvedenie do prevádzky. 2. Podmienkou uzatvorenia zmluvy medzi Objednávateľom (verejným obstarávateľom) a Zhotoviteľom (úspešným uchádzačom) je zložiť depozit 10% z ponúkanej ceny diela s DPH na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy, a to pred podpisom tejto zmluvy.Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy na uzavretie tejto zmluvy o dielo zo strany Objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. 3. Podmienkou uzatvorenia zmluvy je, aby uchádzač disponoval pred podpisom zmluvy nasledovnými dokumentmi: a) Zmluva alebo zmluva o budúcej zmluve o zneškodnení odpadov s oprávnenou organizáciou. b) Potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa spôsobenú výkonom svojej činnosti. * Ak pri realizácii zákazky sa vyskytnú nové stavebné práce alebo porovnateľné stavebné práce verejný obstarávateľ zadá zákazku v zmysle § 58 zákona o verejnom obstarávaní-priamym rokovacím konaním.