Výberové konanie

VK/2018/2383 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/2383 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
10. Apríl 2018
Termín na podanie žiadosti:
18. Apríl 2018

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
Analytický útvar
Nadriadený organizačný útvar:
sekcia riadenia investícií
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
2.28 - Investície
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto vedúceho štátneho zamestnanca odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými
väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

Zodpovedá za všetky činnosti v rámci projektu „Budovanie a rozvoj kapacít analytických útvarov na vybraných ústredných orgánoch štátnej správy“ a v súlade s podmienkami Vyzvania s kódom OPEVS-PO1-SC1.2-2017-5 za účasti Partnera:
• Vypracúva analytické podklady, vrátane zhromažďovania dát slúžiacich k rozhodovaniu v oblasti pôsobenia úradu;
• Koordinuje komplexnú analýzu, produkciu analytických výstupov ako aj analytické rozpracovanie navrhovaných opatrení na úrovni riadiacich predstaviteľov organizácií, v súlade so stanovenými cieľmi a prioritami;
• Pripravuje procesné analýzy k novým princípom systému riadenia kvality vo verejnej a štátnej správe;
• Koordinuje výkon ex ante a ex post posudzovania vplyvu politík, regulácií a legislatívnych rámcov;
• Identifikuje slabé stránky regulácii a ich analýz;
• Identifikuje intenzitu a vplyvov interakcií s inými reguláciami;
• Identifikuje dostupné riešenia a ich potreby pre dosiahnutie plánovaného cieľa;
• Identifikuje faktory ovplyvňujúce adaptovanie plánovanej regulácie (napr. riziká);
• Koordinuje metodickú a posudzovaciu činnosť o účasti programov EŠIF, štátneho rozpočtu a iných modelov financovania pri tvorbe Národného infraštruktúrneho plánu (ďalej len “NIP SR“);
• Koordinuje, metodickú, posudzovaciu a spolurozhodovaciu činnosť vo vzťahu k investičným zámerom projektov, ktoré spadajú do gescie Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu;
• Koordinuje spoluprácu s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a relevantnými inštitúciami, ako aj orgánmi regionálnej a miestnej samosprávy pri príprave dokumentov koncepčného a strategického charakteru vrátane investícií financovaných z EŠIF;
• Koordinuje a vypracúva materiály podľa plánu práce vlády SR a jej poradných orgánov a Národnej rady SR v oblasti svojej pôsobnosti, vypracovávanie odborných stanovísk pre podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu vo vzťahu k investičným projektom;
• Posudzovanie informácií, stanovísk, podkladov, rozborov a návrhov ústredných a miestnych orgánov štátnej správy a orgánov územnej samosprávy, expertných a odborných dokumentov Európskej únie, domácich a zahraničných odborných inštitúcií v oblasti investícií, vrátane investícií financovaných z EŠIF;
• Posudzovanie ekonomickej výhodnosti pripravovaných investičných projektov a ich hospodárskych a sociálnych prínosov (posudzovanie hodnoty za verejné peniaze);
• Zabezpečovanie podkladov a vybavovanie agendy za oblasť hospodárstva a ekonomiky v zmysle štatútu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu;
• Monitorovanie vnútroštátnych legislatívnych opatrení v oblasti financovania a strategického plánovania.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (C1 – Úroveň pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované odborné znalosti:
• Ovládanie príslušných zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov súvisiacich s danou problematikou.
• Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
• Zákon č. 460/1992 Zb. Ústava SR v znení neskorších predpisov.
• Zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
• Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
• Zákon č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov.
• Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
• Zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: sebadôvera, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, analytické, koncepčné a strategické myslenie, riadiace schopnosti.
Práca s PC (pokročilá úroveň) – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, práca s internetom.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
máj 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
RNDr. Michaela Kollárová
Telefónne číslo:
+421220928126