Výberové konanie

VK/2019/5584 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ kancelárie


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/5584 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ kancelárie

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
6. September 2019
Termín na podanie žiadosti:
13. September 2019

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
Kancelária sekcie informačných technológií verejnej správy
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ kancelárie
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na zastupovanie vedúceho štátneho zamestnanca, ktorý je na materskej dovolenke, rodičovskej dovolenke, alebo na dovolenke, ktorá bezprostredne nadväzuje na materskú dovolenku alebo na rodičovskú dovolenku
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koncepčná, koordinačná a kontrolná činnosť alebo koncepčná, koordinačná činnosť súvisiaca s výkonom a vedením vládneho auditu na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

- riadenie činností zamestnancov kancelárie,
- zastupovanie sekcie v otázkach týkajúcich sa činností sekcie nevyžadujúcich si účasť generálneho riaditeľa sekcie,
- pravidelné informovanie generálneho riaditeľa o činnosti sekcie a plnení úloh,
- ďalšie úlohy vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov a interných aktov riadenia,
- riadenie činnosti na úrovni kancelárie, koordinačná činnosť a spolupráca s relevantnými subjektmi.
- zabezpečovanie koordinačných prác a agend sekcie,
- koordinácia prípravy a tvorby materiálov a stanovísk sekcie pre podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu a vedúceho úradu,
- zabezpečovanie a koordinácia stanovísk pre podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu a vedúceho úradu k vybraným materiálom do vlády a jej poradných orgánov týkajúcich sa aj OPII,
- koordinácia činností internej a externej komunikácie sekcie,
- riadenie, usmerňovanie a evidencia plnenia úloh pridelených sekcii
- poskytovanie právneho poradenstva podľa požiadaviek generálneho riaditeľa sekcie,
- príjem a evidencia došlých písomností, koordinácia ich vybavenia, archivácia písomností súvisiacich s činnosťou kancelárie.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B2 – Úroveň stredne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
september 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Jaroslav Kmeť
Telefónne číslo:
+421220928014