Výberové konanie

VK/2018/1314 - hlavný štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/1314 - hlavný štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
23. Február 2018
Termín na podanie žiadosti:
5. Marec 2018

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
oddelenie architektúry eGovernmentu
Nadriadený organizačný útvar:
odbor stratégie informatizácie spoločnosti a medzinárodnej agendy, sekcia riadenia informatizácie
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je na materskej dovolenke, rodičovskej dovolenke, alebo na dovolenke, ktorá bezprostredne nadväzuje na materskú dovolenku alebo na rodičovskú dovolenku
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami na rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

Vypracúva strategické a koncepčné materiály pre oblasť informatizácie verejnej správy. Usmerňuje tvorbu koncepcií rozvoja informačných systémov verejnej správy povinných osôb. Koordinuje budovanie informačných systémov verejnej správy na národnej a nadnárodnej úrovni z hľadiska interoperability integrovaného informačného systému verejnej správy, a to aj v rámci projektov OPII. Koordinuje aktivity súvisiace s budovaním vládneho cloudu. Posudzuje navrhované projekty eGovernmentu, koordinuje aktivity súvisiace s vytváraním a prevádzkovaním elektronických služieb verejnej správy, hodnotí stav týchto služieb v súčinnosti s oddelením programovej kancelárie. Zabezpečuje odbornú podporu v oblasti architektúry IISVS, relevantnej legislatívy, trvalej udržateľnosti IS, procesov a služieb, a to najmä prostredníctvom správy centrálneho metainfomačného systému verejnej správy.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované odborné vedomosti: Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente). Zákon č. 275/2006 Z. z. informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Zákon č. 71/1967 Z. z. o správnom konaní (správny poriadok). Legislatívny zámer k zákonu o výkone správy v oblasti informačných technológií verejnej správy schválený uznesením vlády SR č. 187 z 18. mája 2016.

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, analytické, koncepčné a strategické myslenie.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
marec 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Peter Helexa
Telefónne číslo:
+421220928256