Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.
- pripravuje a predkladá na schválenie riaditeľovi odboru plán strategickej komunikácie pre jednotlivé projekty ÚPPVII za publicitu,
- pripravuje a koordinuje prípravu komunikačných plánov pre jednotlivé projekty,
- podieľa sa na implementácii marketingovej stratégie UPPVII,
- podieľa sa na príprave podkladov pre kreatívne koncepty a ich adaptáciu pre jednotlivé projekty pre kompletnú nadlinkovú komunikáciu,
- realizuje na pokyn riaditeľa odboru exekutívu k aktivitám ako: Nákup vysielacieho času, Produkcia rozhlasových spotov, Produkcia videa, Programovacie bannery, Nákup mediálneho online priestoru, Nákup mediálneho priestoru/print, Príprava vizuálu pre tlačovú reklamu a produkcia a pod.), digitálne médiá a sociálne siete; odbor publicity zabezpečí a riadi všetky aktivity nadlinkovej komunikácie jednotlivých zverených projektov (TV, rádio, out of home, printové médiá), a to vrátane digitálnej komunikácie, výkonnostného marketingu,
- koordinuje aktivity marketingu na sociálnych sieťach,
- pripravuje, realizuje a koordinuje aktivity podlinkovej komunikácie jednotlivých zverených projektov,
- tvorí a pravidelne kontroluje dodržiavanie časového harmonogramu, ktorý zobrazuje rozloženie projektov marketingovej komunikácie počas roka a poskytuje obraz o vzájomnej nadväznosti prebiehajúcich aktivít.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť