Výberové konanie

VK/2019/2595 - hlavný štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/2595 - hlavný štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
12. Apríl 2019
Termín na podanie žiadosti:
23. Apríl 2019

Služobný úrad:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Špitálska 2206/4-6-8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643
Organizačný útvar:
oddelenie správy majetku
Nadriadený organizačný útvar:
generálny tajomník služobného úradu, odbor správy a prevádzky
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.02 - Financie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
vedúci oddelenia
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Špitálska 2206/4-6-8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba štátnej politiky vrátane koncepčnej činnosti na úrovni ministerstva.

Detaily:

Tvorba stratégie a štátnej politiky v oblasti centrálnej správy majetku štátu v rezorte MPSVR SR.
Metodické usmerňovanie v oblasti centrálneho správcu majetku štátu za rezort MPSVR SR.
Koordinovanie a koncepčné zabezpečovanie plynulého, včasného a kvalitného plnenia úloh oddelenia v oblasti majetkovo-právnej agendy ministerstva.
Koordinovanie prác s hnuteľným a nehnuteľným majetkom:
- komplexné koordinovanie a zabezpečovanie včasného a správneho zaraďovania majetku v rámci centrálneho registra majetku štátu za celé ministerstvo,
- koordinácia vykonávania správy majetku v pôsobnosti aparátu ministerstva a to predovšetkým včasné zaraďovanie majetku do užívania.
Koordinovanie a vykonávanie komplexných prác za vedenia majetkovej evidencie majetku štátu:
- koncepčné a metodické zostavovanie ročných návrhov rozpočtu kapitálových výdavkov a bežných výdavkov za oblasť majetku,
- koordinácia pri zabezpečovaní podrobného rozpisu rozpočtu schváleného na príslušný rok za oblasť majetku ministerstva,
- vykonávanie komplexnej a koncepčnej analýza hospodárenia a riadenie prípravy návrhov na krytie v rozpočte nezabezpečených úloh a predloženie požiadaviek na ústredný orgán za účelom riešenia vzniknutej situácie, za oblasť majetku.
Koordinačné a komplexné vykonávanie základnej finančnej kontroly z hľadiska rozpočtu v rámci rozpočtu ministerstva:
- vykonávanie kontroly dodávateľských faktúr, dodržiavanie hospodárnosti, efektívnosti a účelovosti pri hospodárení s verejnými prostriedkami,
- koordinovanie a zabezpečenie spolupráce pri spracovávaní ročného rozboru hospodárenia za aparát ministerstva,
- koordinácia a zabezpečovanie vedenia majetkovej evidencie a účtovanie o majetku štátu v správe ministerstva (za hnuteľný a nehnuteľný majetok) v informačnom systéme SAP a vykonávanie odpisov dlhodobého hmotného majetku . Zabezpečuje, koordinuje a kontroluje účtovanie o majetku nadobudnutom zmluvami o výpožičke, prevodom správy, kúpnymi zmluvami, darovacími zmluvami, delimitačnými protokolmi a z projektov európskej integrácie a európskych fondov,
- vykonávanie koncepčných, koordinačných a metodických činností v oblasti nehnuteľného a hnuteľného majetku štátu v správe ministerstva, vykonávanie pravidelných inventarizácií a inventúr majetku ministerstva, zaraďovanie a vyraďovanie majetku z účtovného a fyzického stavu,
- pravidelné sledovanie relevantných právnych predpisov,
- koordinovanie, metodické usmerňovanie a príprava podkladov na inventarizáciu majetku v správe ministerstva, participuje na fyzickej inventúre, koordinuje inventarizačné práce, spracováva výsledky fyzickej inventarizácie,
- zabezpečovanie koncepčnej a normotvornej činnosti pri vypracúvaní interných riadiacich aktov ministerstva súvisiacich so správou majetku a aplikáciu všeobecne záväzných právnych predpisov na podmienky ministerstva,
- koordinovanie a vykonávanie činnosti správcu majetku štátu podľa zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov a činnosti podľa zákona č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady v znení neskorších predpisov,
- vykonávanie konzultačnej a poradenskej činnosť v oblasti centrálnej registrácie majetku štátu pre celý rezort za oblasť nehnuteľného majetku.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Počítačové znalosti: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Outlook Express
Ďalšie požiadavky: 1. analytické, koncepčné a strategické myslenie, 2. riadiace schopnosti,
3. motivácia, 4. adaptabilita a flexibilita, 5. schopnosť pracovať pod tlakom, 6. rozhodovacia schopnosť, 7. komunikačné zručnosti
Požadované odborné znalosti: Znalosť zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Ústavy SR.
Znalosť zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. Znalosť zákona č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov a činnosti podľa zákona č. 582/2004 Z. z. o miestnych daniach a miestnom poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady v znení neskorších predpisov, zákona č. 357/2015 Z. z. z 10. novembra 2015 o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zmien a Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky k č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 , ktorým sa ustanovuje druhová klasifikácia, organizačná klasifikácia a ekonomická klasifikácia rozpočtovej klasifikácie v znení neskorších predpisov.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Špitálska 2206 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
10.5.2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Jana Hricková
Telefónne číslo:
+42120462121