Výberové konanie

VK/2019/1354 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/1354 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
22. Február 2019
Termín na podanie žiadosti:
1. Marec 2019

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
oddelenie behaviorálnych inovácií
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
vedúci oddelenia
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto vedúceho štátneho zamestnanca odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

Všetky činnosti vykonávané v rámci projektu „Zlepšenie digitálnych služieb verejnej správy prostredníctvom behaviorálnych inovácií“.
- Zabezpečuje chod organizačného útvaru z pozície vedúceho zamestnanca, riadi, usmerňuje, koordinuje a kontroluje podriadených štátnych zamestnancov, plnení úlohy vedúceho zamestnanca vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov upravujúcich výkon štátnej služby;
- Riadi a koordinuje tímu kancelárie behaviorálnych inovácií, prideľuje zodpovednosti za jednotlivé aktivity projektu a definovanie rolí, personálna agenda;
- Tvorba stratégie budovania kancelárie behaviorálnych inovácií a návrh implementačných plánov v súlade so strategickým smerovaním kancelárie.
Pracovné činnosti pre Aktivitu 1:
- S účelom prenosu vedomostí od zahraničných a domácich expertov a prípravu vstupov pre výstupy projektu - Dokumenty č. 1 až č. 5 - zbieranie informácií od zahraničných a domácich expertov v oblasti Behaviorálnych inovácií, štúdium odborných materiálov a transformácia získaných vedomostí a skúseností, tak aby boli získané vedomosti a skúsenosti použiteľné pre ďalšie spracovanie a vysvetlenie iniciatívy Behaviorálnych inovácií pre rozvoj a zlepšenia elektronických služieb verejnej správy SR;
- riadenie činností potrebných pre Identifikáciu vízie a cieľov v oblasti behaviorálnych inovácií a vytvorenie základnej sady dokumentov;
- riadenie a participácia pri popísaní príležitostí a oblastí využitia behaviorálnych inovácií pre digitálne služby verejnej správy SR;
- riadenie a participácia pri popísaní nových metód práce pre inštitúcie a úradníkov verejnej správy;
- riadenie tvorby analýzy všetkých platných výnosov a štandardov súvisiacich so zavádzaním behaviorálnych inovácií pre digitálne služby verejnej správy, vrátane návrhu potrebných úprav a doplnení;
- vedenie prieskumných workshopoch s rezortami;
- riadenie tvorby návrhu stručnej metodiky popisujúcej kompetencie a postupy riadenia behaviorálnych intervencií tímom pre Behaviorálne inováce ÚPPVII;
- riadenie a participácia pri tvorbe Príručky pre zlepšenie elektronických služieb pomocou behaviorálnych inovácií;
- riadenie, koordinácia a participácia pri tvorbe pravidelnej Správy o stave realizácie programu Behaviorálnych inovácií;
- riadenie prípravy a realizácie Vzdelávanie a školenia zamestnancov verejnej správy v oblasti behaviorálnych inovácií;
- zodpovednosť za dodanie výstupov aktivity - Dokument č. 1: pracovný názov: „Ciele a vízie uplatnenia behaviorálnych inovácií pre elektronické služby VS SR“, Dokument č. 2: pracovný názov „JASNE“, Dokument č. 3 (forma spracovania bude powerpoint prezentácia) pracovný názov „Behaviorálne inovácie v prostredí VS“, Dokument č. 4 pracovný názov: „Metodika koordinácie spolupráce pre riadenie behaviorálnych intervencií pre elektronické služby VS SR prostredníctvom tímu pre Behaviorálne inovácie ÚPPVII“, Dokument č. 5 Pracovný názov: „Príručka pre zlepšenie digitálnych služieb pomocou behaviorálnych inovácií“, Dokument č. 6 − pracovný názov: „Správa o stave realizácie programu Behaviorálnych inovácií“.
Pracovné činnosti pre Aktivitu 2:
- riadenie Realizácie analýzy prioritných životných situácií tzn. tvorby Benchmarku životných situácií, následného určenia oblasti rozvoja a mapovania možností uplatnenia elementov behaviorálnych inovácií a tvorby Katalógu opatrení z pohľadu behaviorálnych inovácií;
- riadenie, koordinácia a participácia pri realizácii činností v rámci Detailného rozpracovania behaviorálnych intervencií určených ako prioritných z Katalógu opatrení;
- riadenie a participácia pri realizácií návrhov pre projekt Modernizácia Ústredného portálu verejnej správy slovensko.sk;
- riadenie Konzultovania možných behaviorálnych intervencií pre záujemcov z pohľadu verejnej správy;
- riadenie Merania spokojnosti s digitálnymi službami;
- zodpovednosť za dodanie výstupov aktivity Dokument č. 7 pracovný názov: „Benchmark Životných situácií“, Dokument č. 8 pracovný názov: „Katalóg možných opatrení v rámci životných situácií z pohľadu behaviorálnych inovácií“, Dokument č. 9 pracovný názov: „Prieskum spokojnosti s vybranými elektronickými službami VS s aplikáciou sledovania elementov behaviorálnych inovácií“.
Pracovné činnosti pre Aktivitu 3:
- Riadenie procesu tvorby metodík experimentovania (A/B testovania a RCT testovania);
- Riadenie a plánovanie realizácií experimentov, tzn. tvorba plánu realizácií experimentov, určovanie priorít realizácií jednotlivých experimentov, odsúhlasovanie návrhov na realizáciu experimentov;
- Riadenie určenia vplyvu navrhnutej behaviorálnej intervencie pre metódy A/B testovania a RCT testovania;
- Samotné koordinačné činnosti a činnosti projektového riadenia pre vybrané konkrétne pridelené experimenty metódou A/B testovania vrátane návrhu postupu realizácie experimentu, dohľad nad zavádzaním experimentu a ich následného vyhodnocovania;
- Dohľadu nad zavádzaním návrhov z realizovaných experimentov intervencie do praxe a merania efektivity intervencií;
- Samotné koordinačné činnosti a činnosti projektového riadenia pre vybrané konkrétne pridelené experimenty metódou experimentovania pomocou náhodnej kontrolnej skupiny (RCT trials – randomized controll trials), ich následného vyhodnocovania, dohľadu nad zavádzaním návrhov do praxe a merania efektivity intervencií;
- Dohľadu nad zavádzaním návrhov z realizovaných experimentov intervencie do praxe a merania efektivity intervencií metódou Randomizovaného kontrolovaného experiment;
- Koordinácia činností pre realizáciu pilotného Pokusu, tzn. prvého experimentu realizovaného metódou Randomized controll trials;
- Zodpovednosť za dodanie Dokument č. 10 pracovný názov: „Metodika realizácie A/B testovania v prostredí verejnej správy SR“ a Dokument č. 11 pracovný názov: „Metodika realizácie RCT v prostredí verejnej správy SR“.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B2 – Úroveň stredne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
marec 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Edita Antoniaková
Telefónne číslo:
+421915884185