Výberové konanie

VK/2019/1283 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/1283 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
20. Február 2019
Termín na podanie žiadosti:
27. Február 2019

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
odbor architektúry eGovernmentu
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami na rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

Zodpovednosť, riadenie, koordinácia a kontrola plnenia úloh odboru; Riadenie a zodpovednosť za návrh a prijatie stratégie informatizácie spoločnosti, a to predovšetkým v oblasti e-Governmentu; Zodpovednosť za realizáciu a dodržiavanie IT architektúry e-Governmentu, ako aj za koordináciu aktivít v oblasti IT architektúry verejnej správy; Zodpovednosť za implementáciu a dodržiavanie e-Governance štandardov; Zodpovednosť za prípravu legislatívnych zmien pre oblasť informatizácie, informačných technológií verejnej správy a štandardov pre ISVS, najmä zákona o ITVS, e-Governmente a vykonávacích predpisov; Participácia na zabezpečovaní úloh, ktoré pre Slovenskú republiku vyplývajú z medzinárodných zmlúv v oblasti e-Governmentu a z členstva v medzinárodných orgánoch a inštitúciách pre oblasť e-Governmentu; Zodpovednosť, riadenie, usmerňovanie, hodnotenie a schvaľovanie koncepcií rozvoja informačných systémov verejnej správy povinných osôb; Koordinácia ostatných orgánov verejnej správy pri budovaní informačných systémov verejnej správy z hľadiska interoperability integrovaného informačného systému verejnej správy na národnej úrovni; Zabezpečenie koordinačných, koncepčných a konzultačných činnosti pre žiadateľov a prijímateľov; Koordinácia a kontrola činnosti odboru v súvislosti implementáciou behaviorálnych inovácií; Koordinácia a kontrola činnosti odboru v súvislosti s implementáciou manažmentu údajov verejnej správy.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
marec 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Jaroslav Kmeť
Telefónne číslo:
+421220928014