Výberové konanie

VK/2023/3459 - hlavný Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2023/3459 - hlavný Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
9. August 2023
Termín na podanie žiadosti:
17. August 2023

Služobný úrad:
Úrad pre verejné obstarávanie
Sídlo služobného úradu:
Ružová Dolina 10 Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
Organizačný útvar:
odbor opravných prostriedkov
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
2.16 - Verejné obstarávanie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Ružová Dolina 10 Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09

Najnáročnejšia činnosť:

• Koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti štátnej služby na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy alebo orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.
• Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

• koordinovanie a plnenie úloh spojených s organizačným a administratívno-technickým zabezpečením činností osobitnej komisie úradu;
• príprava návrhov menovacích dekrétov členov osobitnej komisie, ako aj návrhov na odvolanie členov osobitnej komisie;
• príprava návrhov žiadostí o uzavretie dohody o vykonaní práce členom osobitnej komisie;
• zvolanie rokovania osobitnej komisie; vyhotovenie zápisu z rokovaní osobitnej komisie s uvedením vyjadrenia a hlasovania jednotlivých členov v konkrétnom prejednávanom prípade;
• príprava potvrdení o vykonaní práce s rozpisom výkonov práce, ktoré slúžia ako podklady pre vyúčtovanie externých členov osobitnej komisie osobným úradom;
• samostatné vedenie správneho konania a koncipovanie návrhov rozhodnutí v tomto konaní;
• zasielanie návrhu rozhodnutí na pripomienkovanie členom osobitnej komisie;
• doručovanie rozhodnutia účastníkovi konania;
• vykonávanie administratívnych prác na odbore opravných prostriedkov, starostlivosť o spisovú agendu, archivácia písomností, vedenie podacieho denníka;
• zabezpečovanie evidencie korešpodencie odboru opravných prostriedkov a sledovanie včasnosti jej vybavenia a samostatné vybavovanie bežnej korešpodencie;
• zakladanie elektronických spisov a elektronické odosielanie dokumentov;
• príprava návrhov informácií o začatí odvolacieho konania na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania;
• plnenie úloh úradu na úseku tvorby štátnej politiky, koncepcií, systémových analýz, programov rozvoja a koordinácie systému a výkonu v oblasti činností spadajúcich do kompetencie Rady úradu;
• koordinácia systému v oblasti:
- konania o opravnom prostriedku podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov a o proteste prokurátora,
- preskúmania rozhodnutí v konaní podľa § 177 zákona o verejnom obstarávaní;
• príprava rozhodnutí predsedu úradu a iných písomností v konaní, ktoré zabezpečuje odbor opravných prostriedkov;
• príprava podkladov na rokovanie osobitnej komisie;
• zabezpečovanie:
- zverejnenia informácie vo vestníku o začatí konania podľa § 177 zákona o verejnom obstarávaní,
- zverejnenia rozhodnutí predsedu úradu vydaných v konaní, ktoré zabezpečuje odbor opravných prostriedkov na webovom sídle úradu;
• vedenie evidencie rozhodnutí predsedu úradu vydaných v konaní, ktoré zabezpečuje odbor opravných prostriedkov, rozhodnutí o návrhoch na vyhotovenie referencie a rozhodnutí o návrhoch na úpravu referencie, vyznačovanie právoplatnosti a vykonateľnosti rozhodnutí;
• informovanie riadiacich orgánov o právoplatnosti rozhodnutí, ktorými predseda úradu rozhodol o porušení pravidiel a postupov verejného obstarávania;
• príprava podnetov na začatie správneho konania, ak skutočnosti zistené v konaniach v pôsobnosti odboru opravných prostriedkov nasvedčujú, že došlo k spáchaniu správneho deliktu podľa zákona o verejnom obstarávaní;
• poskytovanie súčinnosti pri príprave materiálov a podkladov potrebných pre činnosti súvisiace s profesionalizáciou vo verejnom obstarávaní.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Schopnosti a osobnostné vlastnosti vyžadované v zmysle opisu obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta:
svedomitosť a spoľahlivosť; samostatnosť, adaptabilita a flexibilita.

Znalosť nasledovných zákonov:
- zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákon č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok).


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Úrad pre verejné obstarávanie Ružová Dolina 10 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
august - september 2023
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Úrad pre verejné obstarávanie Ružová Dolina 10 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Bc. Martina  Hantáková
Telefónne číslo:
+421250264275