Výberové konanie

VK/2023/3450 - hlavný Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2023/3450 - hlavný Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
9. August 2023
Termín na podanie žiadosti:
17. August 2023

Služobný úrad:
Úrad pre verejné obstarávanie
Sídlo služobného úradu:
Ružová Dolina 10 Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
Organizačný útvar:
vnútorný audit
Nadriadený organizačný útvar:
predseda úradu
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.07 - Kontrola, dozor, sťažnosti, petície a audit
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Ružová Dolina 10 Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09

Najnáročnejšia činnosť:

• Koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti štátnej služby na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy alebo orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni
• Kontrolná, inšpekčná, dozorná činnosť, vedenie vykonávania vnútorného auditu alebo vedenie vykonávania vládneho auditu alebo metodické usmerňovanie kontrolnej činnosti, vnútorného auditu alebo vládneho auditu s celospoločenským dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

• spolupráca s vnútorným audítorom pri tvorbe koncepčných materiálov v oblasti vnútorného auditu;
• nezávislá, objektívna, overovacia, hodnotiaca, uisťovacia a konzultačná činnosť zameraná na zdokonaľovanie riadiacich a kontrolných procesov so zohľadnením medzinárodne uznávaných audítorských štandardov;
• zohľadnenie medzinárodných uznávaných Štandardov pre profesionálnu prax vnútorného auditu medzinárodného Inštitútu interných audítorov a riadenie sa Etickým kódexom vnútorného auditu;
• hodnotenie dodržiavania všeobecne záväzných platných právnych predpisov ako aj interných predpisov v súvislosti s plánom obnovy a odolnosti, profesionalizácií verejného obstarávania, kontroly verejného obstarávania a plánu obnovy a odolnosti a ÚVO ako SO;
• poskytovanie súčinnosti vnútornému audítorovi pri vypracovaní plánu vnútorného auditu na príslušný rok a tiež pri vypracovaní strednodobého plánu vnútorného auditu;
• poskytovanie súčinnosti vnútornému audítorovi pri vypracovaní ročnej správy útvaru vnútorného auditu o vykonaných auditoch za predchádzajúci rok;
• súčinnosť a spolupráca s vnútorným audítorom pri výkone audítorských akcií;
• zabezpečenie, zhromažďovanie, vedenie a uchovávanie príslušnej pracovnej dokumentácie ku každému vnútornému auditu;
• hodnotenie údajov účtovnej závierky a dodržiavania rozpočtu na všetkých stupňoch riadenia kapitoly;
• hodnotenie dodržiavania všeobecne záväzných platných právnych predpisov a úrovne vykonávania finančného riadenia;
• hodnotenie miery využívania materiálnych, finančných a ľudských zdrojov (organizačná štruktúra, duplicitné alebo prekrývané úkony a činnosti, komplikované toky informácií a pod.) a predkladanie riešení;
• hodnotenie dodržiavania hospodárnosti, efektívnosti, účelnosti a účinnosti vykonávaných finančných operácií a ich súladu s právnymi predpismi a hodnotenie účinnosti postupov finančného riadenia pri odhaľovaní nedostatkov;
• hodnotenie bezpečnosti informačných systémov a primeranosti a úplnosti informácií, ktoré informačné systémy obsahujú;
• skúmanie a vyhodnocovanie adekvátnosti a efektívnosti riadiacich a kontrolných mechanizmov a kvality výkonu pri ich realizácii;
• vyhodnocovanie hospodárnosti, efektívnosti, účelnosti a účinnosti v oblasti hospodárenia s rozpočtovými prostriedkami vrátane prostriedkov Európskeho spoločenstva, s majetkom, s majetkovými právami a s pohľadávkami štátu;
• spoluúčasť a súčinnosť s inými audítorskými orgánmi auditu v spoločných audítorských akciách;
• vykonávanie uvedených činností v pozícii podpornej administratívnej kapacity v súvislosti so zriadením odboru sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Schopnosti a osobnostné vlastnosti vyžadované v zmysle opisu obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta:
svedomitosť a spoľahlivosť; samostatnosť, adaptabilita a flexibilita.

Znalosť nasledovných zákonov:
- zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákon č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov,
- zákon č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Požiadavky určené služobným úradom podľa § 38 ods. 2 písm. c) zákona:
Užívateľské ovládanie PC - Word, Excel, Internet, Outlook.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Úrad pre verejné obstarávanie Ružová Dolina 10 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
august - september 2023
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Úrad pre verejné obstarávanie Ružová Dolina 10 821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Bc. Martina Hantáková
Telefónne číslo:
+421250264275