Výberové konanie

VK/2023/1282 - Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2023/1282 - Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
vonkajÅ¡ie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
3
Dátum vyhlásenia:
22. Marec 2023
Termín na podanie žiadosti:
4. Apríl 2023

Služobný úrad:
Úrad pre verejné obstarávanie
Sídlo služobného úradu:
Ružová dolina  10 Bratislava - mestská časť Ružinov 82109
Organizačný útvar:
oddelenie zoznamov
Nadriadený organizačný útvar:
Odbor legislatívno - právny
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
2.16 - Verejné obstarávanie
Funkcia:
štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Ružová dolina  10 Bratislava - mestská časť Ružinov 82109

Najnáročnejšia činnosť:

• Evidencia hospodárskych subjektov v zozname hospodárskych subjektov, komplexné zabezpečovanie preverovania aktuálnosti údajov a výmaz hospodárskych subjektov.
• Tvorba metodických pokynov, vzorových dokumentov týkajúcich sa Zoznamu hospodárskych subjektov, Evidencie referencií a Registra osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní.
• Návrhy koncepcií a programov dlhodobého rozvoja Zoznamu hospodárskych subjektov, Evidencie referencií a Registra osôb so zákazom účasti na úrovni ústredného orgánu štátnej správy.
• Predkladanie spracovaných stanovísk spolu s potrebnou dokumentáciou pri identifikovaných alebo namietaných porušení zákona o verejnom obstarávaní v súvislosti s poskytovaním a používaním prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti podľa zákona o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti.
• V zmysle Dohôd o spolupráci a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene doplnení niektorých zákonov zabezpečovať spoluprácu s Úradom vlády Slovenskej republiky
ako aj s Ministerstvom financií Slovenskej republiky a Úradom vládneho auditu.

Detaily:

• Kontrola a analýza podkladov pre vypracovanie prvostupňových rozhodnutí v správnom konaní
vo veciach zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov s celospoločenským dosahom.
• Kontrolovanie a overovanie pravdivosti údajov uvedených v žiadostiach s oznámeniami orgánov vydávajúcich povolenia a oprávnenia na podnikateľskú činnosť alebo inú zárobkovú činnosť a vydávajúcich potvrdenia o splnení daňových a iných odvodových povinností hospodárskych subjektov pre účasť vo verejnom obstarávaní. Vybavovanie a spracovanie žiadostí hospodárskych subjektov v informačných systémoch úradu v súlade s internými predpismi úradu v zákonom stanovených lehotách.
• Prvostupňové rozhodnutie vo veciach zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov s celospoločenským dosahom. Zabezpečenie zápisu/predĺženia zápisu hospodárskeho subjektu, spĺňajúceho podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia, do Zoznamu hospodárskych subjektov, príp. aktualizácie údajov o hospodárskom subjekte v informačných systémoch úradu na základepredložených údajov a na základe vlastných zistení úradu. Zodpovednosť za zápis/predĺženie zápisu/vykonanie zmeny v údajoch vedených o hospodárskom subjekte v Zozname hospodárskych subjektov.
• Vykonávanie úkonov smerujúcich k výmazu hospodárskych subjektov zo zoznamu hospodárskych sujektov.
• Kontrola, analýza a príprava podkladov pri posudzovaní naplnenia skutkovej podstaty správnych deliktov hospodárskym subjektom podľa zákona o verejnom obstarávaní a pri vyčiarknutí hospodárskeho subjektu zo Zoznamu hospodárskch subjektov.
• Osvedčovanie zhody údajov v listinnej podobe elektronického odpisu výpisu zo Zoznamu hospodárskych subjektov s údajmi vedenými v informačnom systéme Zoznam hospodárskych subjektov.
• Príprava návrhov opatrení, analýza účinnosti doteraz prijatých opatrení a vyhodnotenie výsledkov účinnosti opatrení, týkajúcich sa zlepšenia stavu pri vedení Zoznamu hospodárskych subjektov, Evidencie referencií a Registra osôb so zákazom.
• Spolupráca na budovaní informačných systémov: Zoznam hospodárskych subjektov, Evidencia referencií a Register osôb so zákazom účasti. Vypracovanie analýz a návrhov na ďalší rozvoj týchto informačných systémov a testovanie ich nových verzií.
• Spolupráca s orgánmi a inštitúciami v oblasti informatizácie spoločnosti pri plnení úloh súvisiacich s eGovernment.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Schopnosti a osobnostné vlastnosti vyžadované v zmysle opisu obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta:
samostatnosť; svedomitosť a spoľahlivosť; komunikačné zručnosti.

Znalosť nasledovných zákonov:
- znalosť zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- znalosť zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok),
- znalosť zákona č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. (zákon proti byrokracii).


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
apríl/máj 2023
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr Michaela Javorčeková
Telefónne číslo:
+421250264183