Samostatná odborná činnosť vo vymedzenom úseku.
- samostatne spracováva administratívnu agendu na základe pokynov úsekového riaditeľa,
- sleduje dodržiavanie termínov a úloh stanovených riaditeľom úseku,
- zabezpečuje komunikáciu s prijímateľmi (e- mailovú, telefonickú) a sleduje plnenie,
- zabezpečuje prijímanie návštev riaditeľa úseku,
Kompetencie:
- vyžaduje od zamestnancov dodržiavanie stanovených pravidiel pre predkladanie dokumentov a pošty na podpis riaditeľa úseku informačných technológií a projektov IT,
- koordinuje z podkladov spracovaných jednotlivými útvarmi návrhy výstupov a stanovísk za úsek
- vyžaduje od zamestnancov podklady pre hodnotenie plnenia úloh stanovených poradou vedenia PPA a GR PPA,
- vyžaduje od zamestnancov úseku odovzdanie všetkých dokladov preukazujúcich neprítomnosť na pracovisku za účelom evidencie a spracovania dochádzky.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
• Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov,
• Zákon č. 291/2002 o o Štátnej pokladnici a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
• Zákon č. 431/2002 o účtovníctve,
• Vyhláška č. 410/2015 o podrobnostiach výkonu správy registratúry orgánov verejnej moci a o tvorbe spisu,
• Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a Ústava SR.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, komunikačné zručnosti, schopnosť pracovať pod tlakom.