Výberové konanie

VK/2022/3737 - Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2022/3737 - Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
12. September 2022
Termín na podanie žiadosti:
19. September 2022

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Odbor prevádzky a registratúry
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia správy majetku
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
2.02 - Financie
Funkcia:
štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Koncepčné alebo metodické činnosti na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Príprava podkladov pre verejné obstarávanie tovarov, služieb na základe plánu VO za príslušný kalendárny rok.
Overovanie správnosti dokladov predkladaných na účtovanie a preplácanie.
Príprava prevádzkových zmlúv pre regionálne pracoviská a ústredie PPA, vedie ich evidenciu a sleduje čerpanie finančných limitov.
Riešenie technických a prevádzkových problémov regionálnych pracovísk a ústredia PPA.
Spolupracuje pri tvorbe vnútorných predpisov a vypracováva ORA v oblasti svojej činnosti.
V centrálnej evidencii majetku (CEM) eviduje stavby, byty, nebytové priestory iných vlastníkov, ktoré užíva. Predkladá verejne prístupnú evidenciu pre správcu informačného systému CEM - Ministerstvo financií Slovenskej republiky.
Zamestnancom PPA poskytuje osobné ochranné pracovné prostriedky (OOPP) podľa zoznamu, ktorý je vypracovaný na základe vykonanej analýzy rizík vyplývajúcich z pracovných procesov.
Spolupracuje/zastupuje pri koordinácii prác s dodávateľskou firmou v oblasti BOZP a PO.
Zabezpečuje dislokáciu a redislokáciu organizačných útvarov.
Vykonáva základnú finančnú kontrolu.
Podieľa sa na vykonávaní fyzickej inventarizácie , na zisťovaní skutočného stavu majetku štátu v správe PPA.
Zabezpečuje vyhotovenie, distribúciu, evidenciu a likvidáciu úradných pečiatok a pečatidiel PPA, zodpovedá za ich aktuálne umiestnenie a spolupracuje na ich vedení na osobných kartách zamestnancov za zverené predmety s odborom dopravy a správy majetku.
Zabezpečuje centrálnu evidenciu pracovných úrazov zamestnancov PPA.
Spolupracuje pri fyzickom preberaní a odovzdávaní majetku.
Podieľa sa na činnostiach súvisiacich so Strategickým plánom SPP SR 2023-2027.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Ovládanie predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: samostatnosť, adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
október 2022
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609