Výberové konanie

VK/2022/2757 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - vedúci oddelenia


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2022/2757 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - vedúci oddelenia

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
29. Jún 2022
Termín na podanie žiadosti:
8. Júl 2022

Služobný úrad:
Úrad pre verejné obstarávanie
Sídlo služobného úradu:
Ružová dolina  10 Bratislava - mestská časť Ružinov 82109
Organizačný útvar:
Oddelenie technickej asistencie
Nadriadený organizačný útvar:
Odbor sprostredkovateľský orgán pre Operačný program Slovensko
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
vedúci oddelenia
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Ružová dolina  10 Bratislava - mestská časť Ružinov 82109

Najnáročnejšia činnosť:

• Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.
• Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

• Koordinácia prác oddelenia pri vypracovaní a aktualizácii internej riadiacej dokumentácie SO (najmä manuál procedúr, audit trail, pracovné postupy, interné pokyny, postupy, príručky), ktorá všeobecne dopĺňa postupy sprostredkovateľského orgánu, zabezpečuje tak plnenie podmienok auditu súladu SO, vrátane zabezpečenia ich predkladania centrálnemu koordinačnému orgánu, certifikačnému orgánu, orgánu auditu a riadiacemu orgánu v lehotách a vo forme stanovenej v Rámci implementácie fondov EÚ PO2021-27,
• zavádzanie a monitoring účinných opatrení k splneniu úloh voči RO OP Slovensko v zmysle zmluvy o delegovaní výkonu činností riadiaceho orgánu na sprostredkovateľský orgán a ich uplatňovanie v rámci relevantnej internej riadiacej dokumentácie,
• spolupráca pri príprave príručky ku kontrole VO pre prijímateľov, žiadateľov o NFP, spolupráca a poskytnutie súčinnosti na príprave príručky pre overenie hospodárnosti výdavkov zákaziek financovaných z fondov EÚ a iné,
• koordinovanie stretnutí a úloh súvisiacich s dopracovaním zmluvy o vykonávaní časti úloh riadiaceho orgánu sprostredkovateľským orgánom/dodatkov, vrátane jej zverejnenia,
• poskytnutie súčinnosti pri výkone kontrol, auditov, koordinácie auditov a prijímania nápravných opatrení,
• spolupráca s príslušnými organizačnými zložkami EK, CKO, MF SR a inými subjektmi zapojenými do implementácie fondov EÚ. Personálne obsadenie miest na SO v aktívnej komunikácii s MFSR, sekciou rozpočtu,
• spolupráca s RO pri vypracovaní plánu hodnotení OP pre príslušné špecifické ciele a poskytovanie iných údajov relevantných k správam o pokroku pri vykonávaní Partnerskej dohody SR na roky 2021-2027 podľa požiadavky RO, v prípade potreby vypracovanie podkladov za SO, ktoré sú spojené s monitorovaním a hodnotením v stanovenej štruktúre podľa inštrukcií RO,
• zabezpečenie programovej, riadiacej a implementačnej agendy na prípravu a realizáciu projektov technickej pomoci v súlade s príslušnými programovými dokumentami,
• zabezpečenie aktualizácie a spracovania implementačných dokumentov súvisiacich s realizáciou projektov technickej pomoci a samotným výkonom kontroly VO,
• dohľad nad prípravou žiadostí o NFP projektov technickej pomoci (TP) OP Slovensko a žiadostí o platbu na základe podkladov z vecne príslušných organizačných útvarov úradu,
• predkladanie monitorovacích správ, žiadostí o zmenu projektov technickej pomoci ,
• odsúhlasovanie návrhov zmlúv s dodávateľmi a dodatkov k zmluvám v rámci realizácie projektov TP, v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi podľa vecnej pôsobnosti,
• kontrola plnenia zmlúv s dodávateľmi, vykonávanie vecnej a fyzickej kontroly dodaných výstupov v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi podľa vecnej pôsobnosti,
• koordinácia prác manažérov a kontrola zadávania údajov relevantných k projektoch TP do verejného portálu IMS2020+,
• koordinácia a dohľad nad plnením úloh za oddelenie, poskytnutie plnej súčinnosti ostatným oddeleniam odboru Sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko,
• koordinácia činností v oblasti publicity a informovanosti OP Slovensko v mene Sprostredkovateľského orgánu,
• riadenie oddelenia a zodpovednosť za činnosť oddelenia,
• plnenie a zabezpečovanie plnenia pokynov nadriadeného.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B2 – Úroveň stredne-pokročilá) Francúzsky (B2 – Úroveň stredne-pokročilá) Nemecký (B2 – Úroveň stredne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
vyžaduje sa pre stupeň utajenia „Vyhradené“ u vybraného úspešného uchádzača po jeho prijatí na obsadzované miesto

Ďalšie požiadavky:

Doplňujúce informácie:
oprávnenie oboznamovať sa s utajovanými skutočnosťami minimálne stupňa utajenia "Vyhradené" podľa zákona č. 215/2004 Z. z. .

Schopnosti a osobnostné vlastnosti vyžadované v zmysle opisu obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta:
Analytické, koncepčné a strategické myslenie; adaptabilita a flexibilita; riadiace schopnosti; rozhodovacia schopnosť; komunikačné zručnosti.

Znalosť nasledovných zákonov:
- znalosť zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- zákon č. 575/2001 Z.z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov.

Iné:
- Nariadenie európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2021/1060 z 24. júna 2021,
- znalosť zákona č. 121/2022 z 16.3.2022 o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
- Operačný program technická pomoc (PO 2014-2020);
- Partnerská dohoda SR pre programové obdobie 2014-2020 a programové obdobie 2021-2027;
- Všeobecné poznatky EÚ.

Požiadavky:
- Užívateľské ovládanie PC – Word, Excel, Internet, Outlook.

Doplňujúca informácia o ovládaní cudzieho jazyka:
- v rámci obsadzovanej pozície sa vyžaduje ovládanie len jedného z troch vyššie uvedených cudzích jazykov;
- overenie cudzieho jazyka sa realizuje písomným testom na overenie úrovne ovládania cudzieho jazyka (test z cudzieho jazyka sa nevyžaduje, ak uchádzač ku dňu prihlásenia sa do výberového konania predložil služobnému úradu kópiu dokladu o ovládaní cudzieho jazyka na požadovanej úrovni a od získania tohto dokladu neuplynuli viac ako dva roky).


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ružová dolina 10 Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
júl / august
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ružová dolina 10 Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Michaela Javorčeková
Telefónne číslo:
00421250264183