Výberové konanie

VK/2022/1964 - generálny Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2022/1964 - generálny Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2022
Termín na podanie žiadosti:
24. Máj 2022

Služobný úrad:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 05
Organizačný útvar:
Oddelenie projektovej kancelárie
Nadriadený organizačný útvar:
Odbor riadenia programov a implementácie zmien; Sekcia informačných technológií verejnej správy
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Dúbravská cesta 14 Bratislava - mestská časť Karlova Ves 841 04

Najnáročnejšia činnosť:

Koncepčná činnosť a tvorba zásadných opatrení s medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Vyššie uvedené pracovné činnosti vykonáva na pozícii Asistenta manažéra zákazky, na projekte Dátová integrácia, ITMS kód projektu: 311070Q565, s alokáciou 50% pracovného času Centrálna API manažment platforma, ITMS kód projektu: 311070X430, s alokáciou 50% pracovného času; zabezpečuje riadenie IT projektov (vrátane projektov z POO) podľa poverenia nadriadeného zamestnanca; definuje a riadi zásady a postupy životného cyklu projektov; vykonáva analýzy a monitoring efektívnosti, návrhy procesov a ich optimalizáciu;
spolupracuje pri definovaní nových funkcionalít, zmien funkcionalít a ich implementácii;
spolupracuje s relevantnými útvarmi a s inými externými subjektmi pri spracovávaní dokumentácie a podkladov pre verejné obstarávania; spolupracuje pri rozhodovaní o realizácii jednotlivých požiadaviek na rozvoj a zmeny projektov (vrátane projektov z POO); spolupracuje na realizácii nových a optimalizovaných funkcionalít informačných systémov;
spolupracuje pri komunikácii a prezentácii výsledkov oddelenia; zabezpečuje podporu IT projektov podľa ústnych a písomných pokynov manažéra zákazky alebo nadriadeného zamestnanca, od prípravnej fázy projektu až po odovzdanie projektu do rutinnej prevádzky; zodpovedá za implementáciu projektu v súlade so schválenou žiadosťou o NFP, resp. zmluvou o NFP, s platným systémom finančného riadenia a systémom riadenia EŠIF, platnými právnymi predpismi SR a EK, usmerneniami a pokynmi RO súvisiacimi s čerpaním fondov EÚ; sleduje právne predpisy SR a EK, usmernenia a pokyny RO súvisiace s čerpaním fondov EÚ; na základe usmernení manažéra IT zákazky podporuje vypracovanie monitorovacích správ projektov po obsahovej stránke v spolupráci s finančným manažérom; zodpovedá za implementáciu projektu v súlade so schváleným harmonogramom realizácie aktivít projektu; zodpovedá resp. koordinuje všetky činnosti súvisiace s podporou realizácie projektu financovaného z EŠIF – monitorovanie projektu, publicitu projektu, verejné obstarávanie a pod.; koná vo vzťahu k dodávateľom, resp. partnerom na projekte; zodpovedá za komunikáciu s RO/SO OPII v oblasti vzťahov vyplývajúcich zo zmluvy o NFP; zodpovedá v spolupráci s finančným manažérom za proces prípravy, spracovania a administrácie ŽoNFP/Zmluvy o NFP a ich dodatky/ Žiadostí o zmenu Zmluvy o NFP a ich predkladanie na SO OP II; zodpovedá za administráciu pracovných výkazov po obsahovej stránke za interných zamestnancov, externých zamestnancov a zamestnancov dodávateľa spolu s kompletnou príslušnou dokumentáciou; zodpovedá v spolupráci s finančným manažérom za kompletizáciu dokumentácie predkladanej pri kontrole/audite; zodpovedá za prípravu zoznamu oprávnených zamestnancov a jeho aktualizácií v spolupráci s finančným manažérom; zabezpečuje spracovanie podkladov pre účtovníctvo, štátnu pokladnicu, pre personalistiku, mzdovú agendu, evidenciu majetku; zodpovedá za administratívu (napr. cestovné príkazy); vytvára a kompletuje zápisy z riadiacich výborov.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
Jún / Júl 2022
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Marek Wolf
Telefónne číslo:
+421220928297