Výberové konanie

VK/2022/1924 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2022/1924 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2022
Termín na podanie žiadosti:
23. Máj 2022

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Odbor implementácie LEADER
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia projektových podpôr
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca - Riadiaci pracovník v oblasti fondov EÚ
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Akademická 4 Nitra 94901

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky vo vymedzenej oblasti na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Riadi výkon činnosti odboru. V rámci pridelených kompetencií rokuje v mene PPA so všetkými úradmi, orgánmi a organizáciami (právnickými aj fyzickými osobami) v oblastiach týkajúcich sa implementácie programu LEADER. Podľa pokynov sa podieľa na zabezpečovaní všetkých aktuálne potrebných koncepčných a koordinačných prác potrebných pre implementáciu programov spolufinancovaných z fondov EÚ vo vymedzenej oblasti. Podieľa sa na implementácii PRV SR 2014 - 2020 .
Zabezpečuje :
1. výkon delegovaných právomocí v mene MPaRV SR,
2. priebežné testovanie príslušnej časti aplikačného softvéru,
3. riešenie zmluvných vzťahov medzi PPA a prijímateľom,
4. autorizáciu platieb,
5. ochranu finančných záujmov EÚ a ŠR formou zriaďovania, zmeny a zániku záložného práva,
6. podklady súvisiace s vyhlásením o vierohodnosti v rámci pôsobnosti sekcie,
7. organizáciu činností a tok informácií v rámci odboru,
8. vypracovanie návrhov dokumentov, odborných materiálov a organizačno-riadiacich aktov v rozsahu pôsobnosti odboru vrátane pripomienkového konania a ich predkladanie na schválenie a zverejnenie,
9. vypracovanie a poskytovanie dokladov, materiálov, informácií, stanovísk, vyjadrení za odbor pre vecne príslušné organizačné útvary platobnej agentúry, riadiaci orgán, certifikačný orgán a iné kompetentné orgány podľa osobitných predpisov,
10. prípravu materiálov na rokovanie porady vedenia platobnej agentúry a iným poradným orgánom,
11. špecifické odborné činnosti v pôsobnosti odboru a činnosti spoločné pre všetky organizačné útvary vymedzené v tomto organizačnom poriadku a ďalšie činnosti vyplývajúce pre odbor z právnych predpisov SR, právne záväzných aktov EÚ, uznesení vlády SR, plánu práce platobnej agentúry, vnútorných predpisov platobnej agentúry a zo záverov porady vedenia platobnej agentúry podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
Eviduje a kontroluje
1. registrované a autorizované žiadosti o platbu
2. uzatvorené dodatky k zmluvám o poskytnutí nenávratného finančného príspevku,
3. uzatvorené zmluvy o zriadení záložného práva a dodatky k nim v prospech MPaRV SR a PPA a realizované výmazy záložného práva,
4. výmazy záložného práva,
5. dodržiavanie pracovných postupov zamestnancami odboru.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Ovládanie predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: riadiace schopnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie, samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, adaptabilita a flexibilita, rozhodovacia schopnosť.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
jún 2022
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421981612609