Výberové konanie

VK/2022/1860 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2022/1860 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
10. Máj 2022
Termín na podanie žiadosti:
17. Máj 2022

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Odbor prevádzky a registratúry
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia správy majetku
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
2.02 - Financie
Funkcia:
hlavný štátny radca - riadiaci pracovník administratívnych a podporných činností
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti štátnej služby na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy alebo orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.

Detaily:

Príprava podkladov pre verejné obstarávanie tovarov, služieb na základe plánu VO za príslušný kalendárny rok. Vykonáva základnú finančnú kontrolu a overuje správnosť podkladov predkladaných na účtovanie a preplácanie. Príprava prevádzkových zmlúv pre regionálne pracoviská a ústredie PPA, vedie ich evidenciu a sleduje čerpanie finančných limitov.
Riešenie technických a prevádzkových problémov regionálnych pracovísk a ústredia PPA.
Spolupracuje pri tvorbe vnútorných predpisov a vypracováva ORA v oblasti svojej činnosti.
V centrálnej evidencii majetku (CEM) eviduje stavby, byty, nebytové priestory iných vlastníkov, ktoré užíva. Predkladá verejne prístupnú evidenciu pre správcu informačného systému CEM - Ministerstvo financií Slovenskej republiky.
Zamestnancom PPA zabezpečuje poskytnutie osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP) podľa aktuálneho zoznamu v smernici na poskytovanie OOPP na základe vykonanej analýzy rizík vyplývajúcich z pracovných procesov.
Zabezpečuje pokrytie a koordináciu prác a nevyhnutných činností s dodávateľskými spoločnosťami v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a požiarnej ochrany (PO) v zmysle zákona vrátane zabezpečenia dodržania zákonom stanovených lehôt elektro revízií a revízií hasiacich prístrojov.
Komplexne zabezpečuje dislokáciu a redislokáciu organizačných útvarov.
Zabezpečuje údržbu, opravy, upratovacie a čistiace služby a iné nevyhnutné prevádzkové činnosti dôležité pre chod ústredia a regionálnych pracovísk PPA.
Zabezpečuje implementáciu pracovnej zdravotnej služby (PZS), poradenskú a konzultačnú činnosť v podmienkach PPA a výkon dohľadu nad pracovným prostredím a pracovnými podmienkami v spolupráci s dodávateľskými spoločnosťami.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Ovládanie predpisov:
• Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov,
• Zákon č. 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu,
• Zákon č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
• Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
• znalosť zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
• znalosť Ústavy SR.

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: riadiace schopnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť, samostatnosť.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: riadiace schopnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť, samostatnosť


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
jún 2022
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609