Výberové konanie

VK/2018/7109 - generálny štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/7109 - generálny štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
26. Október 2018
Termín na podanie žiadosti:
6. November 2018

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
oddelenie riadenia kvality a strategickej komunikácie informatizácie spoločnosti
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

Všetky činnosti budú vykonávané v rámci projektu: PO OPII, partnerské projekty QA v zmysle príručky žiadateľa: komunikuje a prezentuje výsledky; metodicky usmerňuje a koordinuje aktivity oddelenia; definuje a riadi zásady a metodiku Riadenia kvality; zodpovedá za kvalitatívne a časové plnenie úloh; oboznamuje sa s každým projektom, pri ktorom ÚPPVII vystupuje ako partner projektu; dohliada a zodpovedá za plnenie zmluvných záväzkov s Hlavným partnerom; zúčastňuje sa na dôležitých stretnutiach ako zástupca oddelenia kvality; vypracováva ponuky pre Hlavných partnerov projektu; riadi kvalitu projektov v zmysle a rozsahu Metodiky riadenia QA projektov informatizácie verejnej správy; zabezpečenie riadenia kvality v rámci dodávaných výstupov v projektoch s cieľom zabezpečiť dohľad nad hlavnými aktivitami projektu, v súlade so štandardami podľa výnosu Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v znení neskorších predpisov nad rámec minimálnych povinných náležitostí, ktoré má povinnosť realizovať hlavný partner v rámci podporných aktivít projektu; tvorí reporty a relevantné projektové výstupy podľa zadania; vykonáva všetky úlohy, ktoré patria v odbore štátnej služby k jeho služobným povinnostiam a na základe pokynov vedúceho zamestnanca.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Osobitný kv. predpoklad:
Certifikácia PRINCE2TM Foundation (akákoľvek úroveň) alebo ekvivalent (napr. IPMA, PMI) + prax v IT projektovom manažmente min. 3 roky alebo prax v manažmente kvality min. 3 roky; certifikácia TOGAF alebo ekvivalent (napr. certifikácia ITIL alebo COBIT alebo absolvované školenie pre Rational Unified Process (RUP), resp. Unified Process (UP) alebo preukázateľne absolvované školenie na agilnú metodiku (napr. SCRUM, Kanban, Lean software development, Extreme Programming, Rapid Application Development).
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované odborné vedomosti: Metodika riadenia QAMPR (projektov informatizácie verejnej správy), Výnos Ministerstva financií Slovenskej republiky 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v znení neskorších predpisov, zákon č.55/2017 Z. z. o Štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ovládanie príslušného zákona iných všeobecne záväzných právnych predpisov a ďalších dokumentov súvisiacich s danou problematikou.

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, rozhodovacia schopnosť, komunikačné zručnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
november 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Mgr. Andrej Kramár
Telefónne číslo:
+421903211411