Výberové konanie

VK/2018/6701 - generálny štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/6701 - generálny štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
širšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
12. Október 2018
Termín na podanie žiadosti:
19. Október 2018

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
oddelenie behaviorálnych inovácií
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koncepčná činnosť a tvorba zásadných opatrení s medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Všetky činnosti budú vykonávané v rámci projektu „Zlepšenie digitálnych služieb verejnej správy prostredníctvom behaviorálnych inovácií“
Podieľanie sa na tvorbe stratégie budovania kancelárie behaviorálnych inovácií a návrh implementačných plánov v súlade so strategickým smerovaním kancelárie.
Pracovné činnosti pre Aktivitu 1:
- Koordinácia a tvorba výstupov projektu - Dokumenty 1 až 5 - zbieranie informácií z rezortov a existujúcich a novovznikajúcich materiálov štúdium odborných materiálov a transformácia získaných vedomostí a skúseností, tak aby boli získané vedomosti a skúsenosti použiteľné pre ďalšie spracovanie a vysvetlenie iniciatívy Behaviorálnych inovácií pre rozvoj a zlepšenia elektronických služieb verejnej správy SR;
- Koordinácia a výkon činností potrebných pre Identifikáciu vízie a cieľov v oblasti behaviorálnych inovácií a vytvorenie základnej sady dokumentov (zber dát, mapovanie stavu, vyhodnocovanie získaných údajov, spracovanie);
- Koordinácia a vypracovanie popísania príležitostí a oblastí využitia behaviorálnych inovácií pre digitálne služby verejnej správy SR;
- Koordinácia činností nevyhnutných pre a participácia pri popísaní nových metód práce pre inštitúcie a úradníkov verejnej správy;
- Komunikácia s dodávateľom externej dodávky pokrývajúcej výstup, koordinácia a zabezpečovanie potrebných osobných stretnutí pre vypracovanie - analýzy všetkých platných výnosov a štandardov súvisiacich so zavádzaním behaviorálnych inovácií pre digitálne služby verejnej správy, vrátane návrhu potrebných úprav a doplnení;
- Vedenie prieskumných workshopoch s rezortami;
- Spolupráca s programovým riaditeľom pri vypracovaní návrhu stručnej metodiky popisujúcej kompetencie a postupy riadenia behaviorálnych intervencií tímom pre Behaviorálne inovácie UPPVII;
- Komunikácia s dodávateľom externej dodávky pokrývajúcej výstup, koordinácia a zabezpečovanie potrebných osobných stretnutí pre vypracovanie - Príručka pre zlepšenie elektronických služieb pomocou behaviorálnych inovácií;
- koordinácia a tvorba pravidelnej Správy o stave realizácie programu Behaviorálnych inovácií;
- koordinácia činností potrebných pre zabezpečenie realizácie - Vzdelávanie a školenia zamestnancov verejnej správy v oblasti behaviorálnych inovácií;
- vypracovanie Metodiky pre riadenie behaviorálnych intervencií;
- zodpovednosť za vecný obsah výstupov aktivity - Dokument č.1: pracovný názov: „Ciele a vízie uplatnenia behaviorálnych inovácií pre elektronické služby VS SR“, Dokument č. 2: pracovný názov „JASNE“, Dokument č. 3 (forma spracovania bude powerpoint prezentácia);
- pracovný názov „Behaviorálne inovácie v prostredí VS“, Dokument č. 4 pracovný názov: „Metodika koordinácie spolupráce pre riadenie behaviorálnych intervencií pre elektronické služby VS SR prostredníctvom tímu pre Behaviorálne inovácie UPPVII“, Dokument č. 5 - Pracovný názov: „Príručka pre zlepšenie digitálnych služ ieb pomocou behaviorálnych inovácií“, Dokument č. 6 − pracovný názov: „Správa o stave realizácie programu Behaviorálnych inovácií“
Pracovné činnosti pre Aktivitu 2:
- participácia a expertný dohľad a dodanie zadania a vstupov pre dodávateľa - Realizáciou analýzy prioritných životných situácií, tzn. tvorby Benchmarku životných situácií, následného určenia oblasti rozvoja a mapovania možností uplatnenia elementov behaviorálnych inovácií a tvorby Katalógu opatrení z pohľadu behaviorálnych inovácií;
- participácia a expertný dohľad pri realizácii činností v rámci Detailného rozpracovania behaviorálnych intervencií určených ako prioritných z Katalógu opatrení;
- participácia a expertná dohľad pri realizácií návrhov pre projekt Modernizácia Ústredného portálu verejnej správy slovensko.sk;
- participácia a expertný dohľad Konzultovania možných vybraných behaviorálnych intervencií pre záujemcov z pohľadu verejnej správy;
- expertný dohľad Merania spokojnosti s digitálnymi službami;
- expertný dohľad nad vypracovaním výstupov aktivity Dokument 7 pracovný názov: „Benchmark Životných situácií“, Dokument 8 pracovný názov: „Katalóg možných opatrení v rámci životných situácií z pohľadu behaviorálnych inovácií“, Dokument 9 pracovný názov: „Prieskum spokojnosti s vybranými elektronickými službami VS s aplikáciou sledovania elementov behaviorálnych inovácií“
Pracovné činnosti pre Aktivitu 3:
- Expertný dohľad pri procese tvorby metodík experimentovania (A/B testovania a RCT testovania);
- Expertný dohľad pri realizácií experimentov, ich následného vyhodnocovania, dohľadu nad zavádzaním návrhov do praxe a merania efektivity intervencií;
- Samotné koordinačné činnosti a činnosti projektového riadenia pre vybrané konkrétne pridelené experimenty metódou A/B testovania vrátane návrhu postupu realizácie experimentu, dohľad nad zavádzaním experimentu a ich následného vyhodnocovania;
- Dohľadu nad zavádzaním návrhov z realizovaných experimentov intervencie formou A/B testovania do praxe a merania efektivity intervencií;
- Samotné koordinačné činnosti a činnosti projektového riadenia pre vybrané konkrétne pridelené experimenty metódou Randomizovaného kontrolovaného experimentu, t. j. RCT testovania (RCT trials – randomized controll trials), ich následného vyhodnocovania, dohľadu nad zavádzaním návrhov do praxe a merania efektivity intervencií;
- Dohľadu nad zavádzaním návrhov z realizovaných experimentov intervencie do praxe a merania efektivity intervencií metódou Randomizovaného kontrolovaného experiment Expertný dohľad a participácia pri činnostiach pre realizáciu pilotného Pokusu, tzn. prvého experimentu realizovaného metódou Randomized controll trials;
- expertný dohľad a participácia pri vypracovaní výstupov - Dokument 10 pracovný názov: „Metodika realizácie A/B testovania v prostredí verejnej správy SR“ a Dokument 11 pracovný názov: „Metodika realizácie RCT v prostredí verejnej správy SR“.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Študijný odbor:
Ekonomického, technického zamerania, zameranie na Verejnú politiku a verejnú správu alebo psychologického zamerania.
Cudzí jazyk:
Anglický (B2 – Úroveň stredne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované odborné vedomosti: Znalosť v oblasti: Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) zo dňa 4. septembra 2013; Zákon č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov; Výnosu č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy; Národná koncepcia informatizácie verejnej správy Slovenskej republiky schválená uznesením vlády SR č. 437 dňa 28.9.2016.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, rozhodovacia schopnosť, komunikačné zručnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
november 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Viera Hainzl
Telefónne číslo:
+421220928244