Výberové konanie

VK/2018/6710 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - generálny riaditeľ sekcie


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/6710 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - generálny riaditeľ sekcie

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
12. Október 2018
Termín na podanie žiadosti:
19. Október 2018

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
sekcia informačných technológií verejnej správy
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
generálny riaditeľ sekcie
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.

Detaily:

Zabezpečenie centrálneho riadenia informatizácie verejnej správy ako aj centrálnej architektúry integrovaného informačného systému verejnej správy;
- rozhodovanie a koordinovanie využívania finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie;
- koordinovanie torby politiky v oblasti jednotného digitálneho trhu a plnenie povinností spojených so zapájaním SR do medzinárodného kontextu;
- koordinovanie tvorby všeobecne záväzných právnych predpisov pre oblasť informatizácie spoločnosti, najmä zákon č. 275/2006 Z .z. o informačných systémoch verejnej správy v znení neskorších predpisov, zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe pôsobnosti výkonu verejnej správy v znení neskorších predpisov, vrátane vykonávacích predpisov;
- koordinovanie činností sekcie v súvislosti s tvorbou, monitorovaním a kontrolou dodržiavania štandardov pre informačné systémy verejnej správy, vrátane koordinácie ich interoperability;
- koordinovanie aktivít spojených s licencovaním SW pre verejnú správu- správu globálnych licenčných zmlúv a správu SW nástroja pre ich evidenciu;
- koordinácia, tvorba a implementácia metodických materiálov určených zadávateľom, používateľom, prevádzkovateľom a riešiteľom informačných systémov;
- riadenie, usmerňovanie, kontrola a zodpovednosť za činnosť a plnenie úloh sekcie na úseku bezpečnosti informačných systémov verejnej správy, riadenia a správy IT zdrojov verejnej správy v oblasti informačných technológií;
- zodpovednosť za vytvorenie zodpovedajúceho systému riadenia a kontroly implementácie pomoci na svojej úrovni;
- koordinovanie zabezpečenia finančného riadenia;
- koordinovanie plnenia úloh v ostatných oblastiach informatizácie spoločnosti;
- koncepčná, koordinačná a kontrolná činnosť v programovom období 2007-2013 a v programovom období 2014-2020 v oblasti ITMS;
- koncepčná činnosť a tvorba zásadných opatrení, metodík a usmernení pre oblasť štrukturálnych fondov a ITMS;
- riadenie zabezpečovania a podpory prevádzky ITMS vrátane riadenia testovania novej funkcionality ITMS, kontrola koordinácie vzdelávania používateľov ITMS;
- riadenie nastavenia používateľských prístupov do ITMS a integrácií ITMS na iné informačné systémy štátnej správy;
- tvorba zákonov alebo zmlúv na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy pre oblasť štrukturálnych fondov a ITMS;
- riadenie životného cyklu projektov ITMS, IOM, CSRÚ, META IS;
- riadenie zabezpečovania a podpory prevádzky informačných systémov, IOM, CSRÚ, META IS;
- zabezpečovanie správy informačných systémov ITMS,IOM a CSRÚ;
- riadenie, koordinovanie a zadeľovanie úloh zamestnancov v rámci sekcie.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
vyžaduje sa pre stupeň utajenia „Dôverné“ u vybraného úspešného uchádzača po jeho prijatí na obsadzované miesto

Ďalšie požiadavky:

Požadované odborné vedomosti: Zákon č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente; Zákon č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy; Zákon č. 45/2011 Z. z. o kritickej infraštruktúre; Zákon č. 177/2018 Z. z. proti byrokracii; Zákon č. 55/2017 Z. z. štátnej službe; Výnos č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy.

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: samostatnosť, motivácia, schopnosť pracovať pod tlakom, analytické, koncepčné a strategické myslenie, riadiace schopnosti.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
november 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Anna Benejová
Telefónne číslo:
+421220928137