Výberové konanie

VK/2021/819 - hlavný Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2021/819 - hlavný Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
22. Marec 2021
Termín na podanie žiadosti:
26. Marec 2021

Služobný úrad:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 05
Organizačný útvar:
Oddelenie PJ OPII
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia financovania fondov
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Dunajská 68 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 811 08

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov
Európskej únie na úrovni ministerstva.

Detaily:

Zodpovedá za priebežné sledovanie čerpania rozpočtu projektov financovaných EÚ. Vypracúva podklady k monitorovacím správam a finančným správam. Overuje Súhrnné žiadosti o platbu a čiastkové výkazy výdavkov pre certifikačný orgán. Vedie výkazníctvo, eviduje a uschováva doklady. Vypracováva a eviduje v ITMS správy o zistených nezrovnalostiach a predkladá ich CO, RO, SO, prijímateľovi podľa stanovených postupov a v stanovených lehotách. Aktualizuje údaje o nezrovnalostiach v ITMS a vedie evidenciu nezrovnalostí zistených na platobnej jednotke a doručených na platobnú jednotku. Eviduje a nahlasuje požiadavky platobnej jednotky na zmeny v ITMS administrátorovi. Eviduje a aktualizuje relevantné údaje súvisiace s využívaním pomoci v systéme ITMS. Zabezpečuje výkon analytických a metodických činností súvisiacich s prípravným procesom rozhodovania o vyplnení žiadostí o platbu. Monitoruje žiadosti o platby Operačného programu Integrovaná infraštruktúra a Operačného programu Informatizácia spoločnosti – finančný overovateľ. Vykonáva všetky úlohy, ktoré patria v odbore štátnej služby k jeho služobným povinnostiam, vyplývajú z manuálu platobnej jednotke a na základe pokynov vedúceho zamestnanca.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
po uvoľnení epidemiologických opatrení
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Marcela Káčerová
Telefónne číslo:
+421220928434