Výberové konanie

VK/2021/660 - hlavný Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2021/660 - hlavný Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - čiastočne úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
2
Dátum vyhlásenia:
11. Marec 2021
Termín na podanie žiadosti:
17. Marec 2021

Služobný úrad:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 05
Organizačný útvar:
Oddelenie platobnej jednotky OP TP a IFM
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia financovania fondov
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 05

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.

Detaily:

Koordinovanie prípravy činností a čerpania prostriedkov európskych štrukturálnych a investičných fondov (ďalej len EŠIF) a IFM vo vymedzenej oblasti. Koordinácia účtovníctva v súlade s medzinárodnými dohodami, legislatívou EÚ a SR. Vedenie účtovníctva o stave a pohybe pohľadávok z príspevku a pohľadávok z rozhodnutí riadiaceho orgánu alebo Úradu vládneho auditu vydaných v správnom konaní, záväzkov a peňažných prostriedkov spojených s poskytovaním prostriedkov EÚ, prostriedkov IFM a štátneho rozpočtu na spolufinancovanie. Príprava mesačných, štvrťročných a koncoročných účtovných a finančných výkazov a ich poskytovanie Štátnej pokladnici. Príprava čiastkovej účtovnej závierky na mesačnej a štvrťročnej báze, ako aj koncoročnej účtovnej závierky. Účtovanie o všetkých operáciách na účtoch platobnej jednotky. Koordinácia činností v súvislosti s tvorbou rozpočtového procesu verejnej správy na úrovni platobnej jednotky a vypracovávanie podkladov k tvorbe štátneho rozpočtu. Spracovanie návrhov, realizácia a evidencia rozpočtových opatrení VOJ v IS. Zriaďovanie a spravovanie príjmových účtov, samostatných účtov a výdavkového účtu platobnej jednotky v Štátnej pokladnici. Vypracovanie a aktualizácia riadiacej dokumentácie platobnej jednotky. Podieľanie sa na rozpracovávaní a zabezpečovaní pridelených úloh v oblasti prípravy a čerpania EŠIF a IFM. Vypracovávanie správ, informácií, stanovísk a pripomienok k prideleným úlohám a materiálom v oblasti rozpočtu a financovania - účtovných a finančných výkazov, účtovných operácií na účtoch platobnej jednotky, projektov a úloh v oblasti prípravy a čerpania fondov EÚ a IFM. Zabezpečenie zosúlaďovania účtovných údajov s certifikačným orgánom. Vedenie čiastkovej knihy dlžníkov, resp. výkazu nezrovnalostí a vratiek a predkladanie potrebných informácií riadiacemu orgánu. Vysporiadanie nezrovnalostí a vratiek postúpených z riadiaceho orgánu. Vedenie evidencie výpisov z bankových účtov, evidencia výpisov z účtov platobnej jednotky zasielaných štátnou pokladnicou. Zadávanie potrebných údajov v informačných systémoch. Predkladanie informácii k Správe o zistenej nezrovnalosti a s tým súvisiacich činností. Podieľanie sa na vyjadreniach a pripomienkach k prideleným dokumentom vydaným inými organizačnými útvarmi MIRRI SR a ostatnými orgánmi štátnej správy viažucich sa k implementácii a čerpaniu EŠIF a IFM. Vykonávanie koordinácie a zabezpečovanie požadovaných potrebných činností súvisiacich s finančným riadením EŠIF a IFM na základe metodického usmerňovania certifikačným orgánom a v súlade s platnými manuálmi. Archivácia všetkých podkladov vzťahujúcich sa na výdavky v súlade s čl. 140 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č.1303/2013 a Nariadeniami pre implementáciu Finančného mechanizmu Európskeho hospodárskeho priestoru (EHP) a Nórskeho finančného mechanizmu (NFM).


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
po uvoľnení epidemiologických opatrení
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 811 05 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Lucia Stredná
Telefónne číslo:
+421220928511