Výberové konanie

VK/2021/605 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2021/605 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
8. Marec 2021
Termín na podanie žiadosti:
12. Marec 2021

Služobný úrad:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 05
Organizačný útvar:
Odbor CLLD
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia IROP
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Račianska 153/A Bratislava - mestská časť Nové Mesto 830 03

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Zabezpečuje hlavné činnosti ako riaditeľ odboru v súlade s Manuálom procedúr RO, činnosťami vymedzenými pre odbor Organizačným poriadkom, ďalšími aktmi MIRRI SR a v zmysle metodiky CKO v platnom znení. Organizuje, riadi, kontroluje, hodnotí a zodpovedá za činnosť odboru.
Plní najmä úlohy súvisiace s/so: nastavením podmienok na implementáciu, koordináciu a čerpanie v rámci prioritnej osi 5 – Miestny rozvoj vedený komunitou pre MAS; implementáciou, koordináciou a čerpaním medzi MAS a užívateľmi; vydávaním príručky a metodických pokynov k implementácii a čerpaniu CLLD, vrátane ich aktualizácií; monitorovaním stavu prioritnej osi 5 IROP vo vzťahu medzi riadiacim orgánom a MAS, a MAS a ich užívateľmi; vykonávaním administratívnej kontroly predložených žiadostí o príspevok do momentu vydania Rozhodnutia o schválení v rámci CLLD – kontrola zaslaných protokolov; kontrolou na mieste predložených žiadostí o príspevok; uchovávaním všetkých podkladov týkajúcich sa implementácie projektov; prípravou výziev pre MAS; aktualizáciami stratégií CLLD v rámci IROP; prípravou výzvy na odborných hodnotiteľov pre MAS, uchovávaním a aktualizáciou databázy odborných hodnotiteľov, losovaním odborných hodnotiteľov pre výzvy MAS; rozpracovaním koncepčných a strategických materiálov vo vymedzenej oblasti v súvislosti s prijímaním pomoci z európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci projektov regionálneho rozvoja v rozsahu zodpovednosti a právomoci oddelenia; prípravou školení, seminárov, poradenstvo a komunikáciu s MAS v rámci CLL; zabezpečením plnenia úloh vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov SR a právnych aktov EÚ v rozsahu zodpovednosti oddelenia; archivuje a vedie podrobnú dokumentáciu a výkazníctvo o svojej činnosti v rozsahu pôsobnosti odboru.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
po uvoľnení epidemiologických opatrení
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Juraj Kuzma
Telefónne číslo:
+421258317211