Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.
Všetky činnosti budú vykonávané v rámci projektu: PO7 OPII, partnerské projekty QA v zmysle príručky žiadateľa: - pripravuje a predkladá na schválenie vedúcemu zamestnancovi plán strategickej komunikácie pre súbor IT projektov financovaných z EŠIF najmä z PO7 OPII (v súlade s plánom pre globálnu komunikáciu PO7 OPII ), na ktorých je ÚPPVII partnerom projektu za publicitu; pripravuje a predkladá na schválenie vedúcemu oddelenia riadenia kvality a strategickej komunikácie informatizácie spoločnosti plán strategickej komunikácie pre jednotlivé IT projekty financované z EŠIF najmä z PO7 OPII (v súlade s plánom pre globálnu komunikáciu PO7 OPII), na ktorých je ÚPPVII partnerom projektu za publicitu; pripravuje a koordinuje prípravu komunikačných plánov pre jednotlivé IT projekty financované z EŠIF najmä z PO7 OPII a implementáciu marketingovej stratégie v spolupráci s partnermi v zmysle partnerskej zmluvy; pripravuje hlavný kreatívny koncept a jeho adaptáciu pre jednotlivé IT projekty financované z EŠIF najmä z PO7 OPII, a to pre kompletnú nadlinkovú komunikáciu (nákup vysielacieho času, produkcia rozhlasových spotov, produkcia videa, programovacie bannery, Nákup mediálneho online priestoru, nákup mediálneho priestoru/print, príprava vizuálu pre tlačovú reklamu a produkcia a pod.), digitálne médiá a sociálne siete; odbor publicity zabezpečí a riadi všetky aktivity nadlinkovej komunikácie jednotlivých IT projektov financovaných z EŠIF najmä z PO7 OPII (TV, rádio, out of home, printové médiá), a to vrátane digitálnej komunikácie, výkonnostného marketingu a marketingu na sociálnych sieťach; pripravuje, realizuje a koordinuje aktivity podlinkovej komunikácie jednotlivých IT projektov financovaných z EŠIF najmä z PO7 OPII vrátane public relations týchto IT projektov; tvorí a pravidelne kontroluje dodržiavanie časového harmonogramu, ktorý zobrazuje rozloženie projektov marketingovej komunikácie počas roka a poskytne obraz o vzájomnej nadväznosti prebiehajúcich aktivít.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Požadované odborné vedomosti: Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe; zákon č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov; zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente).
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: sebadôvera, svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie.