Výberové konanie

VK/2018/5135 - generálny štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/5135 - generálny štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
7. August 2018
Termín na podanie žiadosti:
14. August 2018

Služobný úrad:
Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu
Sídlo služobného úradu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Organizačný útvar:
oddelenie dátovej kancelárie
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.29 - Informatizácia
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
Štefánikova 15 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami na rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.

Detaily:

Všetky činnosti vykonávané v rámci projektu „Zlepšenie využívania údajov vo verejnej správe, pozícia senior expert. “
Koordinuje senior expertov v oblasti prípravy školiacich a odborných materiálov pre potreby
komunikácie a PR projektu. Je hlavným odborným garantom výstupov aktivity 7. Aktívne sa podieľa na napĺňaní cieľov a činností pri realizácií aktivít. Zadáva úlohy pre dátových špecialistov v súvislosti s realizáciu aktivity. Koordinuje realizované činnosti s programovým riaditeľom.
Zabezpečuje úlohy v oblasti komunikácie: Príprava komunikačného plánu, príprava podkladov, Implementovanie komunikačných nástrojov a procesov vrátane využitia sociálnych sietí, Web presence – kontinuálna a pro-aktívna aktualizácia online príručky pre využívanie údajov vo verejnej správe, Monitorovanie materiálov v oblasti manažmentu údajov vo verejnej správe publikovaných v masovokomunikačných prostriedkoch a na základe vypracovaných analýz navrhovať nápravné opatrenia v spolupráci s príslušnými útvarmi, Identifikovanie a vyhľadávanie vhodných osôb z cieľovej skupiny a prezentovanie výsledkov realizovaných aktivít, Organizácia hackathonov pre využitie údajov a zapojenie odbornej komunity, Aktívna spolupráca so zahraničnými partnermi a zabezpečovať aktívnu výmenu odborných znalostí.
Úlohy v oblasti vzdelávania:
Tvorba doporučených plánov vzdelávania pre OVM, inštrukcií a metodických postupov v
súvislosti so vzdelávaním v súlade s návrhom komunikačných aktivít. Organizácia a zabezpečenie vybraných vzdelávacích aktivít pre Dátových kurátorov. Príprava návrhov a organizácia pracovných stretnutí tzv. workshopov pre zamestnancov štátnej správy s cieľom oboznámiť ich so strategickými zámermi, štandardmi a legislatívou v oblasti dát vrátane efektívnej alokácie finančných prostriedkov.
Príprava odborných podkladov pre školenia vrátane otázok a odpovedí podľa jednotlivých tém Dátovej kancelárie.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B2 – Úroveň stredne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované odborné vedomosti: Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente); Zákon č. 275/2006 Z. z. informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov; Zákon č. 71/1967 Z. z. o správnom konaní (správny poriadok); Legislatívny zámer k zákonu o výkone správy v oblasti informačných technológií verejnej správy schválený uznesením vlády SR č. 187 z 18. mája 2016.

Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, analytické, koncepčné a strategické myslenie.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
august 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Štefánikova 15 81105 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Martin Bezek
Telefónne číslo:
+421220928241